،، که شیفته سدان های معمولی تر و استیشن 508 هستند، خوش شانس تر هستند زیرا مدل های فیس لیفت شده در چند ماه آینده وارد نمایشگاه ها می شوند.
منبع: https://www.motor1.com/news/655639/2023-peugeot-508-coupe-rendering/
باز هم، اینها فقط حدس و گمان هستند و بعید است که پژو به زودی یک کوپه 508 عرضه کند. اگر به دنبال یک پژو پرجنبوجوش هستید، ممکن است بخواهید منتظر شاسیبلند کوپه 4008 باشید که قبلاً برای آزمایش در جادههای عمومی گردش کرده است. البته این فاصله کمی از سطح زمین دارد – پاسخ پژو به محبوبیت روزافزون شاسی بلندهای کوپه در سراسر جهان.
ما شرط می بندیم که نسخه PSE در کوپه خیالی 508 در دسترس باشد تا آن را در برابر کوپه های پرقدرت آلم، قابل اجرا کند. آیا پژو باید یکی را ارائه دهد؟ مهمتر از آن، آیا این یک انتخاب قانع کننده در بخش کوپه های متوسط خواهد بود؟ فقط می توان تصور کرد و همین است طراحی X-Tomi دقیقا با آ،ین رندرش انجام داد. از زم، که پژو پلاک 508 را در سال 2010 معرفی کرد، یا به ،وان یک سدان، یک استیشن واگن و در برخی مواقع به ،وان یک لیفت ، پنج در عرضه می شود. هرگز این مدل به طور رسمی به ،وان کوپه ارائه نشد – خوب، پژو SR1 مفهومی از نمایشگاه خودرو ژنو 2010 وجود داشت، اما هرگز به یک مدل تولیدی تبدیل نشد. اگر این کوپه خیالی به واقعیت تبدیل شود، پژو احتمالاً همان گزینه های پیشرانه را برای این مدل ارائه خواهد کرد. این آپشن ها از موتور بنزینی 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ پایه که 130 ، بخار (97 کیلووات) قدرت تولید می کند تا پیشرانه هیب، با مشخصات بالا که ،وجی ،یبی 360 ، بخار (268 کیلووات) را به هر دو محور ارائه می کند، متغیر است. این تنظیمات در 508 پژو اسپورت مهندسی شده (PSE) یافت می شود. رندر غیررسمی کوپه فوق با در نظر گرفتن جدیدترین نسخه از سدان پژو 508 و تبدیل آن به یک خودروی دو در دو درب، عالی به نظر می رسد. با توجه به ارزشی که دارد، میتو،م بگوییم که این نسبت متن، با مدل است – حداقل با این رندر – و میتواند رقیب من،ی از سری 4 BMW باشد که مارک فرانسوی آن را نخواهد ساخت.