
یک نسخه تمام برقی نیز می تواند در این مرحله ضروری در نظر گرفته شود، به خصوص با توجه به جریان فعلی مدل آلایندگی صفر موجود استاد. این باتری با باتری کوچک 55 کیلووات ساعتی خود که برای مسافت 120 مایلی (190 کیلومتری) با یک بار شارژ کافی است تا حدودی قدیمی شده است و یک ارتقای بزرگ افزوده خوبی به خط تولید خواهد بود. آ،ین اما نه کم اهمیت، شایعاتی در مورد یک مدل بالقوه هیدروژنی وجود دارد.
نسل بعدی رنو مستر در چند ماه گذشته در دست توسعه بوده است و ما در حال حاضر دو نمونه اولیه را در مرحله آزمایش اولیه کشف کردهایم. امروز، ، کار این شرکت فرانسوی در نماهای جدیدی بازمی گردد که نشان می دهد پیشرفت هایی حاصل شده است. همچنین، ون اکنون برای آزمایش هوای گرم به مناطق ج،ی اروپا حرکت می کند.
برای مدل نسل چهارم، انتظار میرود این خودروساز روی برقیسازی شرطبندی کند. با این حال، هیچ چیز نشان نمی دهد که نوعی پشتیب، هیب، در این دو نمونه اولیه وجود دارد، زیرا هر دو دارای لوله اگزوز در پشت هستند. اگرچه موتور دیزل دیگر مترادف با کارایی نیست، بازار LCV در قاره اروپا همچنان به شدت به آسیاب های احتراق تراکمی وابسته است و ما انتظار داریم Master جدید با واحد دیزلی در دسترس باشد. مدل فعلی دارای موتور 2.3 لیتری dCi دیزلی با حدا،ر 180 ، بخار قدرت است و ما انتظار پیشرفت جدیدی در این زمینه نداریم.
برای ناآشناها، Master بزرگترین خودروی تجاری س، رنو است که از سال 2010 به شکل کنونی تولید میشود و با نشانهای نیسان، اوپل و وا،هال نیز عرضه شده است. جانشین کاملاً جدید آن اکنون در حال انجام ارزیابی های اولیه در جاده های اروپایی با چیزی است که به نظر می رسد یک بدنه تولیدی باشد اما احتمالاً چراغ های جانشین. رنو مستر در ایالات متحده فروخته نمی شود اما در آمریکای ج،ی با تولید محلی در برزیل در دسترس بوده است.
20 ع، ها
کلمه در خیابان این است که استاد جدید برای عرضه در بازار در سال آینده آماده خواهد شد. بسته به تاریخ دقیق عرضه، در بازار اروپا به ،وان مدل 2024 یا 2025 معرفی خواهد شد.