رنو یک Batmobile برای Smash Records ساخت
انتشار: بهمن 11، 1403
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404

رنو یک Batmobile برای Smash Records ساخت


آن را به فرانسوی ها واگذار کنید تا ما را با مفاهیم حواس پرت کنید. پس از سوپراسپرت براق آلپین با موتور هیدروژن V-6 ، شرکت مادر آن ، رنو ، چیزی عجیب تر از آن روبرو شده است. آن را رکورد Filante 2025 نامیده می شود ، یک ماشین نمایشی فوق العاده کارآمد منحصراً برای برجسته ، کارآیی توسعه یافته است. رادیکال تک نفره EV که دارای یک باتری 87 کیلووات ساعت است ، قصد دارد رکورد هایی را برای مصرف و دامنه برق بشکند.

اگرچه به نظر می رسد که از آینده به عقب برگشته است ، "Batmobile" برقی ادای احترام به سه رنو پرنعمت ایجاد شده برای ،د ، رکوردهای سرعت زمین می پردازد. به ،وان مثال ، چراغهای جلو بعد از 40 CV DES Records از اواسط دهه 1920 میلادی می گیرند ، در حالی که چرخ ها به سمت بدن به سمت بدن فشار می آورند ، گره ای به Nervasport Des Records 1934 است. علاوه بر این ، قوس ها با الهام از توربین گازی در سال 1956 Etoile Filante الهام گرفته شده اند.

همانطور که می تو،د بگویید ، این یک ماشین بزرگ است. اما اگرچه طول آن 201.5 اینچ (5.12 متر) طول دارد ، اما فقط 2،204 پوند (1000 کیلوگرم) وزن دارد. بسته باتری به تنهایی مقیاس های 1،322 پوند (600 کیلوگرم) را راهنمایی می کند ، که بسیار زیاد است ، اما این روشی است که کوکی با EVS ،د می شود. توجه داشته باشید جانبی-بسته GMC Hummer EV Gargantuan 205-kWH وزن 2،818 پوند (1،278 کیلوگرم) وزن دارد ، به همین ترتیب به اندازه یک ماشین اروپایی جمع و جور.

علیرغم اینکه بسیار طول، است ، رکورد Filante 2025 تنها 67.3 اینچ (1.71 متر) عرض و 46.8 اینچ (1.19 متر) طول دارد. هر سطح از بدنه ساده خود برای به حدا،ر رساندن راندمان آیرودینامیکی و گسترش دامنه طراحی شده است. رنو تا بعد از نیمه اول سال ، ماشین را آزمایش نمی کند اما انتظار می رود برخی از دستاوردهای عظیم بر روی یک کراس اوور برقی فشرده E-Tech با یک باتری 87 کیلووات ساعت ی،ان باشد.

اما هنگامی که باتری را محروم می کنید ، ماشین مفهومی فقط 882 پوند (400 کیلوگرم) وزن دارد؟ رنو شاسی را از ،یبی منحصر به فرد از آلیاژهای آلومینیوم ، کربن و فولادی ساخت. علاوه بر این ، مهندسان از آلیاژ آلومینیومی با استحکام بالا برای چاپ سه بعدی استفاده ،د. همراه با هوش مصنوعی ، نرم افزار شبیه سازی به رنو اجازه می دهد مناطقی را که می توانند مواد اضافی را از بین ببرند ، مشخص کند.

رکورد رنو فیله 2025

30

رنو

برای کاهش بیشتر وزن ، سلول ها بدون ماژول های می، در باتری قرار می گیرند. این مفهوم از همان باتری مانند E-Tech منظره استفاده نمی کند زیرا یک بسته مخصوص طراحی شده (با پوشش کربن) برای قرار گرفتن در بدنه باریک لازم بود. به گفته رنو ، ،تیک ها 20 ٪ تأثیر در محدوده EV دارند. بنابراین ، رکورد Filante از ،تیک 19 اینچی میشلین برای کاهش اتلاف انرژی و صاف ، بهتر وصله تماس استفاده می کند.

مرسدس موفق به است،اج 8.4 مایل (13.5 کیلومتر) در هر کیلووات ساعت از مفهوم Vision EQXX شد ، اما دستگاه اکو رنو به مراتب رادیکال تر است و احتمالاً با سهولت آن را بسیار سنگین تر می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/749034/renault-filante-record-2025/