رنو 5 2024 برای اولین بار با بدنه تولیدی اسپید شد

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه در ،مت جلویی است که رنو ورودی هوای پایین تری را با سنسور رادار تعبیه کرده است. به شرطی که مبدل ما را فریب ندهد، به نظر می رسد نمونه اولیه دارای دستگیره های معمولی درهای جلو باشد. به ،وان تازه‌تر، خودروی مفهومی که در ژانویه 2021 رونمایی شد، نمای جانبی شیک‌تری با دستگیره‌های درب در جلو داشت. همانند Zoe و Clio، مدل احیا شده 5 دارای دستگیره‌های درهای عقب «مخفی» به س، آلفارومئو است که در نزدیکی ستون C نصب شده‌اند.

27 ع، ها

نمونه اولیه رنو 5 مدل 2024 با ع، جاسوسی بدنه تولیدی

در عصر کاهش هزینه ها، از شنیدن این که این خودروی الکتریکی کوچک دارای سیستم تعلیق چند لینکی در عقب است، شگفت زده خواهید شد. بعلاوه، بازوی پرفورمنس رنو، آلپاین، یک نسخه هاتچ را در نظر دارد که قرار است در اوا، سال 2024 عرضه شود. این مشتق تند چند ماه پیش توسط کانسپت A290_β پیش نمایش داده شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/675034/renault-5-،uction-،y-spy-p،tos/

از آنجایی که نمونه اولیه از دور دستگیر شده بود، جاسوسان نمی توانستند به داخل آن نگاه کنند. با این حال، به نظر می رسد EV کوچک دارای یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی مانند تبلت است که از داشبورد بیرون زده و یک نمایشگر کاملا دیجیتال مستطیل شکل راننده دارد. رنو هرگز کابین این کانسپت را فاش نکرد، بنابراین این (نوعی) اولین نگاه ماست. Resurrected 5 یک خودروی کاملاً جدید نخواهد بود زیرا 70 درصد از قطعات را از Clio و Captur با استفاده از همان پلت فرم CMF-B که برای وظایف خودروهای الکتریکی اقتباس شده است، قرض می گیرد.

اگرچه به طور کامل استتار شده است، اما نمونه اولیه از قبل آشنا به نظر می رسد زیرا به نظر نمی رسد خیلی از مفهوم فاصله داشته باشد. به نظر می‌رسد که چراغ‌های نهایی را نیز دارد، در حالی که آن فولادها جای خود را برای آلیاژهای شیک‌تر احتمالاً با پانل‌های هوا باز می‌کنند، زیرا این موارد در خودروهای برقی و حتی برخی از خودروهای ICE رایج شده‌اند. در مقایسه با ویترین همنام، آینه های جانبی بزرگتر و آنتن باله ،ه به دست آورده است.

در پشت، بریدگی‌ها در گوشه‌های سپر تصور نادرستی از نوک اگزوز را ایجاد می‌کنند، اما این دهانه‌ها می‌توانند برای بازتابنده‌های قرمز باشند. شیشه عقب به طور غیرمعمول کوچکی به نظر می رسد، اگرچه ممکن است فریب کاموی حجیم را بخوریم. در مقایسه با مدل مفهومی، رنو 5 آماده تولید دارای یک برف پاک کن عقب خواهد بود. این چراغ‌های عقب احتمالاً بزرگ‌تر از آن چیزی هستند که ما مجاز به دیدن آن هستیم، زیرا این کانسپت دارای چراغ‌های عمودی برجسته است. همچنین یک نوار نور LED روی درب عقب با لوگوی الماس نور، با علامت “5” وجود داشت.

انجام این کار به برند فرانسوی این امکان را می دهد که هزینه های تولید را 30 درصد در مقایسه با Zoe کاهش دهد. 5 جدید دارای چهار ماژول باتری بزرگ است که در یک لایه قرار گرفته اند در مقایسه با 12 ماژول کوچکتر Zoe برای حذف 15 کیلوگرم (33 پوند). بسته باتری س، تر نه تنها از چگالی انرژی بالاتری برخوردار است، بلکه استحکام زیر بدنه را برای کاهش سطح NVH بهبود می بخشد.

نمونه اولیه رنو 5 EV

25 ع، ها

آنچه قدیمی است دوباره جدید است زیرا رنو پس از توقف تولید سوپرمینی در سال 1996، 5 را احیا می کند. این خودرو سال آینده با چرخشی الکتریکی بازخواهد گشت زیرا هاچ ، کوچک با موتورهای احتراقی عرضه نمی شود. خودروی برقی کوچک برای جانشینی Zoe در حال توسعه است و برای اولین بار از آن جاسوسی شده است که پنل های آماده تولید خود را پنهان کرده است. پیش از این، پاپاراتزی های خودرو یک قاطر آزمایشی را با استفاده از بدنه کلیو اصلاح شده و سواری بالا مشاهده کرده بودند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.