با کمک یک تراکتور جان دیر، یک وینچ و مقداری کمک، C1 Corvette بر روی یک تری، تخت بارگذاری می شود. ماشین دوم یک رودستر C2 است، همچنین با سقف سخت که سرسختانه در برابر تلاش برای است،اج آن تسلیم می شود. چرخ های عقب قفل شده اند و موتور حتی نصب نشده است. این فقط در بالای سیستم تعلیق جلو نشسته است و به قفسه فرمان فشار می آورد تا چرخ های جلو هدایت نشوند.
این ویدیو که توسط Colture در کانال یوتیوب او تهیه شده است با است،اج یک شورلت کوروت C1 شروع می شود. این در واقع دومین مورد از این سری است که اولین مورد با قدم زدن در اطراف ملک شروع می شود و چندین کوروت را نشان می دهد که در بیرون زیر برزنت ها و داخل انبار رها شده اند، از جمله یک ماشین مسابقه 1961 یا 1962.
نسل اول و دوم کوروت ها اثری پاک نشدنی در تاریخ خودرو گذاشتند. اولین بار توسط شورولت در سال 1953 معرفی شد، آنها یک برداشت کاملا آمریکایی از خودروهای اسپورت آن زمان ارائه ،د و قلب و ذهن مردم را در همه جا تسخیر ،د. امروزه ارزش این خودروها در حدود 100000 دلار در شرایط عادی است، و پیدا ، انبارهایی مانند موارد موجود در این ویدئو را بسیار جذاب می کند.
سرانجام، رودستر C2 Corvette به روشنایی روز کشیده می شود و روی یک تری، بارگیری می شود. پوشیده از خاک و فضولات پرندگان، شستشوی تحت فشار را دریافت می کند که رنگ آبی خودرو را آشکار می کند. رنگ آن تیره تر از آبی محبوب ناسائو است و بیشتر شبیه آبی لاگونا است.
جالب است که فکر کنید چه موتوری را می توان با C2 Corvette تعویض کرد، با این فرض که موتور فعلی قابل نجات نیست. موتور LS مدرن محبوب ترین انتخاب است، اما ما شاهد تبدیل کوروت های C2 به برق و حتی یکی با لامبورگینی V10 هستیم.
منبع: https://www.motor1.com/news/678196/cl،ic-c1-and-c2-corvette-barn-finds/
C1 Corvette مدل 1958 تا 1960 با چراغهای چهارگانه و دم گرد است، اما به سختی میتوان تشخیص داد که چه سالی است یا حتی چه رنگی است، زیرا ا،ر سختافزارهای بیرونی آن را از دست داده است. با وجود کمبود کروم، چراغهای جلو، سپرها و جلوپنجره، به نظر میرسد خودروی محکمی است که ارزش بازسازی را دارد. حتی با یک سقف سخت قابل جابجایی اصلی ارائه می شود که رانندگی با C1 Corvette را در تمام طول سال لذت بخش تر می کند.