رویه پیکاپ را ببینید که مانند یک قوطی حلبی باز می شود وقتی که به بیرون آویزان می شود

در مورد کامیون موجود در این ویدیو در سایت YouTube ViralHog، دقیقاً 22 ث،ه طول می کشد تا اتفاق بدی بیفتد و راننده حتی از پارکینگ خارج نمی شود. یک دوربین فیلم ویدئویی را در داخل یک برآمدگی در مقابل فروشگاهی با درهای رول‌آپ فولادی می‌گیرد. با قضاوت از نور، در اوایل روز به نظر می رسد. شاید راننده هنوز قهوه نخورده باشد یا حتی یک ماچا چای لاته نخورده باشد.

با قضاوت از این ویدئو، این کامیون یک پیکاپ ایزوزو است، برندی که دیگر در ایالات متحده فروخته نمی شود. اگرچه به اندازه یک کیا سول پس از برخورد با ،تیک یا سیتروئن آمی که در موناکو غلت می‌زند، دراماتیک نیست، فقط نشان می‌دهد که رویه‌های بلند وانت و برآمدگی‌های پایین، صرف نظر از اینکه در کدام نقطه از جهان زندگی می‌کنید، با هم ،یب نمی‌شوند. که در.


منبع: https://www.motor1.com/news/666903/pickup-topper-،led-open-like-tin-can/

هرچه که راننده برای بیدار شدن بنوشد، هیچ شباهتی به شات قدرتمند آدرنالینی که باید از تصادف دریافت کرده باشد نیست. یک تصادف شدید وجود دارد که چرخ های جلوی کامیون را در هوا بلند می کند و باعث می شود که بچرخد و تقریباً یک ردیف موتور را بیرون بیاورد. با افزودن به جلوه دراماتیک، ویدیو تکان می‌خورد زیرا ضربه امواج شوک را از طریق برآمدگی می‌فرستد.

در مقیاس وسایل نقلیه‌ای که به نظر می‌رسد دردسر ایجاد می‌کنند، کامیون‌های وانت با رویه‌های بالای تخت در جایی بین نیمه کامیون‌ها و اتومبیل‌هایی که توسط نوجوان رانندگی می‌شوند، اولین ماشین‌ها و قهوه‌شان را ، می‌کنند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که روکش تخت ارتفاع خودرو را تقریباً دو برابر کند و از ف،ی نازک مانند آلومینیوم یا فولاد ساخته شده باشد. مانند شب پره ای که جذب شعله می شود، فقط یک مسئله زمان است که اتفاق بدی بیفتد.

راننده که ظاهراً بدون فاز است، با خونسردی عقب می‌نشیند و تصادفاً دور می‌شود. رویه ف،ی هنوز دست نخورده است و محکم به کامیون وانت نصب شده است، اما رویه مانند قوطی ساردین باز می شود. در حالی که کامیون از صحنه خارج می شود، زنی از مغازه خارج می شود و با تلفن همراه خود شروع به ع، گرفتن می کند. او به دنبال کامیون می دود و برای 15 ث،ه رفته است، به احتمال زیاد سعی می کند اطلاعات راننده یا پلاک خودرو را در صورت آسیب دیدن ساختمان به دست آورد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.