ساخت آفرود سوبارو ایمپرزا WRX 2003 پس از 207000 مایل قوی شد

با این حال، در اینجا به برخی زمینه ها نیاز است. زم، که مالک فعلی خودرو آن را گرفت، حدود 140000 مایل (225308 کیلومتر) مسافت داشت و همچنان با موتور اصلی خود کار می کرد. سابقه خدمات ناشناخته بود و کمتر از یک روز پس از ،ید آن، صاحب فعلی یک سورپرایز کوچک دریافت کرد – تسمه تایم آسیب دیده که باعث تعمیر بزرگی در ماه بعد شد. در حال حاضر، این خودرو به یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژ از سوبارو اوت ، متصل به گیر،س پنج سرعته از Forester متکی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/675437/subaru-impreza-wrx-off-roader-review/شرایط مک،کی چیزی است که ما بیشتر به آن علاقه مندیم. صاحب آفرود می‌گوید این خودرو باید سال‌ها پیش می‌مرد اما با تعدادی تعمیرات زنده نگه داشته شد. در واقع، اکنون روی موتور سوم، گیر،س سوم، دیفرانسیل دوم و «تقریباً 2000 استارت تعویض شده است».

با بیش از 200000 مایل (حدود 322000 کیلومتر) روی کیلومترشمار، مطمئناً این یک قهرمان با مسافت پیموده شده است. ناگفته نماند که نمای بیرونی تا حد زیادی در شرایط عالی نیست، اما این امری عادی برای ماشینی است که بیشتر برای ماجراجویی های خارج از جاده استفاده می شود. فضای داخلی، به غیر از چند سنج اضافه شده، بیشتر استوک است. گرد و غبار بیشتر سطوح داخل کابین را پوشانده است، اما باز هم، دانستن اینکه این ایمپرزا WRX چگونه رانندگی کرده است، واقعاً تعجب آور نیست.

ویدئویی که در بالای این صفحه قرار دارد، نظر مالک در مورد واگنی است که به یک ، کار تبدیل شده است. تغییرات زیادی نسبت به ایمپرزا WRX استوک وجود دارد، از جمله وینچ متصل به ،مت جلو (که دیگر از سپر کارخانه استفاده نمی‌کند)، چرخ‌های بزرگ‌تر با ،تیک‌های محکم‌تر، سیستم تعلیق بلند شده و ،تیک زاپاس روی درب صندوق عقب. همه اینها مدهای جالبی هستند، اما ما بیشتر تحت تأثیر مسافت پیموده شده وسیله نقلیه هستیم.

سوبارو ایمپرزا دقیقاً اولین خودرویی نیست که هنگام صحبت از آفرودها به ذهن خطور می کند. با این حال، با چند اصلاح و ارتقا، واردات ژاپنی به راحتی می تواند به چیزی تبدیل شود که می تواند با موفقیت بزرگی با گل های عمیق مق، کند. و این Impreza WRX 2003 زرد رنگ نمونه کامل است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.