این توضیح میدهد که چرا Viper در حین کششهای متعدد داینو در برابر لنگرهای خود فشار میآورد. همانطور که قرقره توربوها، قدرت کامل به داینو توپی می رود و ،مت جلو بلافاصله در برابر تسمه چرخ ها قرار می گیرد. علاوه بر این، برای تمام مدت در آنجا می ماند و در نهایت با رها شدن دریچه گاز آرام می شود. و به ،وان یک امتیاز اضافی، شعله های آتشی که از اگزوز بر روی بادگیر بیرون می زند، برخورد می کنیم.
Dodge Viper ممکن است از بین رفته باشد، اما تا زم، که ویدیوهایی مانند تصویر بالا به نمایش در می آیند، هرگز فراموش نمی شوند. این فقط یک مونتاژ دو دقیقهای از اکشن Viper است، اما اگر صدای جیغ یک V10 توربوشارژ دوقلو را دوست دارید که مقدار ،بخار قدرتی دارد، به جای درستی آمدهاید.
تولید دوج وایپر در سال 2017 با نسل پنجم به پایان رسید. هنگامی که این ابرخودروی عضل، آمریکایی تعظیم کرد، موتور عظیم 8.4 لیتری V10 آن 645 ، بخار قدرت در دور 6150 دور در دقیقه تولید کرد. این موتور در ابتدا توسط لامبورگینی در اوا، دهه 1980 طراحی شد، و اگرچه در طول سالها تکامل یافت، اما عملکرد دو سوپاپه خود را تا انتها حفظ کرد. و همانطور که قبلاً دیدهایم، این موتور به ،وان یک موتور با قدرت حماسی در دست تیونرهای پس از فروش ادامه میدهد.