اولین آزمایش پژو اسلالوم بود که 408 آن را در 25.9 ث،ه به پایان رساند. زمان بین اتوبیوگرافی لندرور رنجروور و نیسان آریا و ای، تریل است که به ترتیب به n 26.1 و 25.5 ث،ه نیاز داشتند.
پژو 408 سال گذشته رونمایی شد و اکنون باید در اروپا به فروش برسد. مدل پرسرعت دارای طراحی بد بو و ظاهری سریع است که مرز بین خودرو و کراس اوور را محو می کند. به طور قابل توجهی از روی زمین می نشیند و بر نحوه برخورد آن تأثیر می گذارد km77.com با تست ،ن در ویدئوی بالا بررسی می کند.
408 با انواع مختلفی از پیشرانه ها در دسترس است. پژو آن را با دو گزینه هیب، پلاگین ارائه میکند که بسته به نوع آن، 150 یا 180 ، بخار قدرت دارند. این خودروساز همچنین مدل پرسرعت را با موتور پایه 1.2 لیتری سه سیلندر ارائه می دهد که 130 ، بخار قدرت و 168 پوند فوت گشتاور تولید می کند، که موتور نیروبخش پژو در ویدیوی بالا است. نیرو را از طریق یک گیر،س هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می فرستد.
بهترین تلاش 408 در آزمایش ،ن با سرعت 72 کیلومتر در ساعت (44.74 مایل در ساعت) اتفاق افتاد. با سرعت 44 کیلومتر در ساعت (27.34 مایل در ساعت) از مسیر خارج شد. تلاشها برای تکمیل آزمایش در سرعتهای بالاتر ش،ت خورد زیرا مدل شروع به از بین بردن م،وطها با سرعت 75 کیلومتر در ساعت (46.60 مایل در ساعت) کرد. پاره كردن. این کانال Alpine A110 را در ماه مارس آزمایش کرد که آزمایش ،ن را با سرعت 80 کیلومتر در ساعت (51.57 مایل در ساعت) به پایان رساند. آلپاین اسلالوم را با ثبت رکورد 21.6 ث،ه به پایان رساند.
408 تست ها را با ،تیک های لاغر 205/55 R19 میشلن e-Primacy کامل کرد. ،تیکهای پهنتر و اسپرتتر به پژو اجازه میداد عملکرد بهتری داشته باشد، اما سرعت 73 کیلومتر در ساعت آن کاملاً رضایتبخش بود. km77.com.
دیدن دوباره این آزمایش با سایر پیشرانه های هیب، جالب خواهد بود. موتور الکتریکی و باتری وزن اضافه می کنند و می توانند ویژگی های هندلینگ 408 را تغییر دهند. این خودروساز در حال کار بر روی یک نسخه کاملاً الکتریکی است که دوباره نحوه عملکرد خود را تغییر میدهد، اما انتظار نمیرود تا چند ماه پس از فروش نسخههای ICE و هیب، عرضه شود.