شارژر جدید دوج می تواند فلپ های آئرو فعال به سبک پاگانی را دریافت کند

شارژر جدید دوج می تواند فلپ های آئرو فعال به سبک پاگانی را دریافت کند

مهندسان دوج به فکر اضافه ، آیرودینامیک فعال به نسل بعدی شارژر هستند. یک ثبت اختراع جدید از FCA US جزئیات یک سیستم ایرفویل ادغام شده در R-Wing در لبه جلویی کاپوت را نشان می دهد. خودروساز آن را برای کاهش درگ و بالابر جلو طراحی کرده است، اگرچه مشخص نیست که آیا این ویژگی واقعاً تولید خواهد شد یا خیر.

بال که توسط یک پایه مرکزی پشتیب، می شود، به هدایت هوا بر روی خودرو کمک می کند. سیستم آیرودینامیکی جدید نشان داده شده در پتنت، فلپ های فعال را به معا، اضافه می کند و جریان هوا را در صورت نیاز تنظیم می کند. این ایده جدیدی نیست، زیرا خودروهایی مانند Pagani Huayra و Ferrari 12Cilindri دارای فناوری مشابه هستند.

فلپ ها می توانند به صورت یک واحد یا مستقل از یکدیگر حرکت کنند و به سیستم اجازه می دهند در هنگام ترمزگیری یا در شرایط خاص رانندگی مانند پیچیدن با سرعت بالا کمک کند. آنها می توانند با سیستم تعلیق شارژر کار کنند و زاویه خود را بر اساس حالت رانندگی، سرعت خودرو و شرایط محیطی مانند دمای محیط تغییر دهند. یا راننده می تواند آنها را به صورت دستی تنظیم کند.

دوج چارجر دیتونا 2024

80 ع، ها

دوج با شارژر جدید چیزهای زیادی برای اثبات دارد. فقدان موتور Hemi V-8 علاقه مندان را خشنود نخواهد کرد و همچنین انتخاب یک گزینه باتری-الکتریکی را خوشحال نخواهد کرد. به نظر می رسد این برند در مورد قابلیت های عملکرد خودرو جدی است، اما اگر در حال طراحی آیرودینامیک فعال برای این مدل باشد.

می د،م که دوج در حال آماده سازی نوع Banshee با معماری 800 ولتی است، اما تا سال آینده وارد بازار نخواهد شد. اگر Banshee فرم نهایی مدل باشد، این کاندیدای عالی برای چنین سیستم آیرودینامیکی خواهد بود. قدرتمندترین شارژر Daytona EV 670 ، بخار قدرت دارد، بنابراین چیزی بالاتر از آن می تواند تا حد امکان از کمک آیرودینامیکی در پیست استفاده کند.

منبع: https://www.motor1.com/news/719806/new-dodge-charger-active-aero-patent/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.