شاسی بلند لکسوس TX برای اولین بار به عنوان تویوتا گرند هایلندر شیک بازی کرد

ع، جاسوسی ل،وس TX از جلو

در واقع، طنز عجیبی در این مشاهده وجود دارد. آن تیزر ل،وس TX که به آن اشاره کردیم تصویری شفاف از تقریباً تمام نیمه پشتی SUV جدید را شامل می شد. در، خط کمربند و موتیف سقف شناور TX که آن را از تویوتا گرند هایلندر که بر اساس آن ساخته شده است، به ما نشان داده شد. این تیزر همچنین چراغ‌های عقب متفاوتی را نشان می‌دهد و نه تنها از نظر ساختار داخلی متفاوت است. آنها در طرفین به سمت بالا متمایل شده اند و بیشتر به پانل چهارم SUV می رسند. این بدان م،است که ل،وس TX دارای پنل‌های بدنه متفاوتی در پشت خواهد بود که این موضوع را بیش از یک تویوتای اصلاح‌شده با ویژگی‌های اضافی می‌سازد.

این مشاهده نمونه اولیه طراحی چراغ عقب را تایید می کند. ما می‌تو،م لنزها را ببینیم که بیشتر در پانل در نزدیکی خط بالای بدنه کشیده شده‌اند و در جلو نیز می‌تو،م یک نمای کاملاً متفاوت با جلوپنجره بزرگ ل،وس در پشت پوشش‌های سفید نازک‌تر ببینیم. دریچه‌های گوشه‌ای هنوز به خوبی پنهان هستند، اما چراغ‌های کوچک رانندگی وجود دارد که از آن عبور می‌کنند. مشخص نیست که آیا این مکان‌ها یا بخش‌های قابل مشاهده از لنزهای بزرگ‌تر هستند، اما مقداری از لامپ‌های رانندگی پایین وجود دارد.

خب این خیلی طول نکشید تقریباً یک هفته پس از انتشار تیزر رسمی ل،وس برای شاسی بلند جدید TX، ما یک نمونه اولیه را که در حال گشت و گذار در خیابان های عمومی در میشیگان زیر پوشش های استتار سنگین پنهان شده بود، گرفتیم. و منظور ماست سنگین camo – وینیل سیاه همه چیز را به جز پنجره ها و آینه های جانبی پنهان می کند، و سپس یک پوشش چرخشی کامل در زیر آن وجود دارد.

10 ع، ها

با وجود چنین استتار غلیظی، شاید بتوان فکر کرد که هنوز مدتی دیگر برای اولین بار باقی مانده است. با توجه به اینکه قبلاً یک تیزر نسبتاً برجسته دیده‌ایم، فکر می‌کنیم ل،وس TX واقعاً زودتر از این‌ها معرفی خواهد شد. در حال حاضر، رونمایی در تابستان یا پاییز قطعا امکان پذیر است.


منبع: https://www.motor1.com/news/667814/lexus-tx-suv-spied-first-time-posh-toyota-grand-highlander/

علیرغم برخی تفاوت های ظاهری برجسته، ل،وس TX جدید پلت فرم سه ردیفه خود را با گرند هایلندر که اخیراً راه اندازی شده است، مش، است. این بدان م،ی است که کمی کوچکتر از GX و LX مبتنی بر لندکروزر است، اما کمی بزرگتر از RX-L است که از در خارج می شود. و در حالی که هنوز هیچ اشاره ای رسمی به سطوح تریم نشده است، براده های علامت تجاری نشان می دهد که ما TX350، TX500h و TX550h+ را دریافت خواهیم کرد. نام h تقریباً به طور قطع نشان دهنده یک مدل هیب، است، با h+ که به یک مدل هیب، پلاگین اشاره دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.