اگر یک برند نیاز مبرمی به محصولات تازه دارد، آن میتسوبیشی است. خوشبختانه خودروهای جدید در راه هستند. نه، ما در مورد رنوهای جدیدتر مانند جفت های Clio/Colt و Captur/ASX صحبت نمی کنیم، زیرا این کراس اوور جمع و جور یک تلاش تمام میتسو است. اولین بار در اوا، ماه مه معرفی شد و اکنون در یک پیش نمایش دیگر برای ایجاد تبلیغات تا 10 آگوست بازگشته است. اولین نمایش رسمی قرار است در نمایشگاه بین المللی خودرو اندونزی 2023 برگزار شود.
ما این آزادی عمل را گرفتیم که یک اسکرین شات از ویدیوی تیزری که در آن ،مت داخلی فرمان راست به طور خلاصه نشان داده شده بود، بگیریم و یک صفحه نمایش دوگانه گسترده شبیه به کابین XFC Concept را نشان داد. این ویترین هنوز برای برخی از عملکردها دارای کنترل های جداگانه ای بر روی کنسول مرکزی نصب شده بود، بنابراین به احتمال زیاد میتسوبیشی همه چیز را در صفحه لمسی ادغام نکرده است.
اگرچه این کراس اوور در درجه اول کشورهای عضو انجمن کشورهای ج، شرقی آسیا را هدف قرار داده است، کراس اوور جدید می تواند در جاهای دیگر فروخته شود. میتسوبیشی می گوید همه چیز به محبوبیت این مدل در منطقه آسه آن بستگی دارد.
منبع: https://www.motor1.com/news/674831/mitsubi،-compact-suv-teasers/
جدای از قد بلند، کراس اوور جدید میتسوبیشی حالت رانندگی گلی را برای مالکان ماجراجو که مشتاق خارج شدن از مسیر ش،ت خورده هستند، خواهد داشت. این وسیله نقلیه همچنین دارای حالت های Wet و Gravel به همراه تنظیمات عادی است. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن اشاره کرد، کنترل چرخش فعال برای توزیع گشتاور بین چرخ های جلو بسته به شرایط رانندگی است. AYC از زمان Lancer Evolution که به ،وان دیفرانسیل عقب عمل می کرد وجود داشته است. در کراس اوور جدید، AYC همچنین تغییراتی در کنترل کشش و فرمان اعمال می کند تا نحوه رفتار خودرو در انواع مختلف جاده ها را بهبود بخشد.