شاسی بلند کامپکت میتسوبیشی در تیزرهای تازه بازمی گردد و در 10 آگوست معرفی می شود

تیزر کراس اوور کامپکت میتسوبیشی 2024

بار دیگر، میتسوبیشی با خوشحالی اشاره می کند که این کراس اوور یک سیستم صوتی اختصاصی یاماها دریافت می کند. به غیر از تنظیم خودکار صدا بسته به سرعت خودرو، Dynamic Sound Yamaha Premium همچنین تنظیمات باس و صدای متوسط ​​و بلند واضح را در زم، که کراس اوور با جاده های ناهموار برخورد می کند، تغییر می دهد.

7 ع، ها

انتظار می رود شاهد یک نسخه کم رنگ از کانسپت XFC 2022 باشیم که برای کشورهای منطقه آسه آن طراحی شده است، که میتسوبیشی می گوید بازار اصلی این برند را نشان می دهد. مدلی که هنوز نامی از آن برده نشده است، می‌خواهد با ارائه برخی محصولات آفرود، چیزی بیش از یک کراس اوور دیگر در یک بخش شلوغ باشد. به ما گفته می شود که فاصله نسبتاً سخاوتمندانه ای از زمین 222 میلی متر (8.7 اینچ) خواهد داشت که کمی بیشتر از فورد برانکو (8.3 اینچ) معمولی است. با این حال، SUV آبی بیضی در ظاهر رپتور 333 میلی متر (13.1 اینچ) را ارائه می دهد.

اگر یک برند نیاز مبرمی به محصولات تازه دارد، آن میتسوبیشی است. خوشبختانه خودروهای جدید در راه هستند. نه، ما در مورد رنوهای جدیدتر مانند جفت های Clio/Colt و Captur/ASX صحبت نمی کنیم، زیرا این کراس اوور جمع و جور یک تلاش تمام میتسو است. اولین بار در اوا، ماه مه معرفی شد و اکنون در یک پیش نمایش دیگر برای ایجاد تبلیغات تا 10 آگوست بازگشته است. اولین نمایش رسمی قرار است در نمایشگاه بین المللی خودرو اندونزی 2023 برگزار شود.

ما این آزادی عمل را گرفتیم که یک اسکرین شات از ویدیوی تیزری که در آن ،مت داخلی فرمان راست به طور خلاصه نشان داده شده بود، بگیریم و یک صفحه نمایش دوگانه گسترده شبیه به کابین XFC Concept را نشان داد. این ویترین هنوز برای برخی از عملکردها دارای کنترل های جداگانه ای بر روی کنسول مرکزی نصب شده بود، بنابراین به احتمال زیاد میتسوبیشی همه چیز را در صفحه لمسی ادغام نکرده است.

اگرچه این کراس اوور در درجه اول کشورهای عضو انجمن کشورهای ج، شرقی آسیا را هدف قرار داده است، کراس اوور جدید می تواند در جاهای دیگر فروخته شود. میتسوبیشی می گوید همه چیز به محبوبیت این مدل در منطقه آسه آن بستگی دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/674831/mitsubi،-compact-suv-teasers/

جدای از قد بلند، کراس اوور جدید میتسوبیشی حالت رانندگی گلی را برای مالکان ماجراجو که مشتاق خارج شدن از مسیر ش،ت خورده هستند، خواهد داشت. این وسیله نقلیه همچنین دارای حالت‌های Wet و Gravel به همراه تنظیمات عادی است. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن اشاره کرد، کنترل چرخش فعال برای توزیع گشتاور بین چرخ های جلو بسته به شرایط رانندگی است. AYC از زمان Lancer Evolution که به ،وان دیفرانسیل عقب عمل می کرد وجود داشته است. در کراس اوور جدید، AYC همچنین تغییراتی در کنترل کشش و فرمان اعمال می کند تا نحوه رفتار خودرو در انواع مختلف جاده ها را بهبود بخشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.