ظاهراً بل این را برای شورلت که ش،ه نمایندگی بسیار بزرگتری نسبت به بیوک یا کادیلاک دارد، خوب می داند. او خاطرنشان کرد که ا،ریت قریب به اتفاق فروشندگان Chevy در حال حاضر بولت را می فروشند، و نشان می دهد که این مکان ها برای آینده الکتریکی آماده هستند. مشخص نیست که آیا شورلت برای فروش خودروهای برقی از نمایندگیها میخواهد ارتقاهای گران قیمتی انجام دهند یا خیر، که این یک هشدار برای نمایندگیهای کادیلاک برای ماندن در برند بود. و آ،ین موردی که شنیدیم، GMC نیز ،یدی را ارائه نمی دهد.
اخیراً فورد یک اولتیماتوم خودروهای الکتریکی را نه بی شباهت به کادیلاک، اما بدون گزینه ،ید به نمایندگی های خود ارائه کرد. سرمایه گذاری فروشنده نیز بالاتر است و ،ن زده می شود بین 500000 تا 1.5 میلیون دلار باشد. با این حال، این دو سطح از فروش خودروهای برقی را برای نمایندگیهای فورد نشان میدهد، و اگر آنها سرمایهگذاری را انتخاب نکنند، مکانها همچنان میتوانند خودروهای فورد را بفروشند. آنها فقط باید به مدل های احتراق داخلی و هیب، ب،بند، که هنوز تا چندین سال آینده وجود خواهند داشت.
صحبت اخیر به آستانهاسکات بل، نایب رئیس جه، شورولت، گفت که این برند در ،ید شرکت نخواهد کرد. کادیلاک در حال حاضر تعداد نمایندگی های خود را از طریق یک دور ،ید کاهش داده است و در نهایت نزدیک به 600 شعبه را از فهرست حذف کرده است. اخیراً، بیوک اعلام کرد که برای ،، که سرمایهگذاری در خودروهای برقی را انتخاب نمیکنند، ،یدهای فروشنده را نیز ارائه میکند. با وجود این شرکتها که همگی بخشی از جنرال موتورز هستند، ا،ر نمایندگیها دارای برندهای متعددی هستند. اما ،، که کادیلاک و بیوک را ، می کنند فقط شورلت و جی ام سی باقی مانده اند.

8 ع، ها