شوی قوی مالیبو، تویوتا کمری فروش سدان‌ها نمرده است

در هوندا، فروش آکورد 24.2 درصد افزایش یافته است که برابر با 99845 دستگاه است. استایل نسل فعلی هیوندای الانترا ممکن است بحث برانگیز باشد، اما ،یداران را منصرف نکرده است. 74738 دستگاه در سال جاری فروخته شده است که نشان دهنده افزایش چشمگیر 53 درصدی نسبت به سال گذشته است. و در حالی که توجه در Dodge معطوف به نابودی Challenger نسل فعلی است، Charger نیز از بین می رود. با این حال، بی سر و صدا پیش نمی رود، تا کنون 46732 فروش ثبت کرده است – افزایش 22 درصدی.

حتی نیسان ما،یما محکوم به فنا، با افزایش فروش چشمگیر 64.6 درصدی نسبت به سال گذشته، از برخی سدان‌ها دوباره احیا می‌کند. با این حال، هنوز تنها 6177 دستگاه است و برای نیسان کافی نیست که با غروب خورشید چهار در طول، مدت خود را تغییر دهد (ما پرسیدیم). با این حال، این شرکت می گوید که ،یما “بخش مهمی” از خط تولید است. با 63241 فروش تا سال 2023، می‌تو،م دلیل آن را ببینیم.

5 ع، ها

یکی از سخنگویان این شرکت گفت: «تویوتا به خودروهای سدان متعهد است و یکی از تنها خودروسازان تمام خط امروز است. Motor1.com در یک ایمیل “موفقیت اخیر فروش وسایل نقلیه ما، از جمله کمری افسانه ای، حاکی از تقاضای مداوم و قوی در بازار است. ما همچنان به مشتریان گوش خواهیم داد و وسایل نقلیه هیجان انگیزی را ارائه خواهیم داد که نیازهای متنوع آنها را برآورده کند.”

همانطور که انتظار می رفت، تویوتا کمری و هوندا آکورد همچنان این بخش را حمل می کنند، اما به طرز عجیبی، این شورولت مالیبو است که توجه ما را به خود جلب کرد. مدت‌ها شایعه شده بود که این خودروی چهار در در سه ماهه دوم سال 2023 به فروش 40731 رسیده است. فروش سالانه مالیبو در مجموع 78169 دستگاه بوده که نسبت به سال گذشته 34.4 درصد افزایش داشته است. این خودرو در حال حاضر سومین خودروی پرفروش در مجموعه شورلت است که با اختلاف کمی از Equinox عقب است. شورولت سیلورادو – همانطور که سال ها بوده – به ،وان پرفروش ترین پاپیون در بین همه آنها جلوتر است.

ما از آن زمان شنیده‌ایم که یک مدل جدید ممکن است در سال 2025 وارد بازار شود. با داشتن این داده‌های فروش جدید، با شورلت تماس گرفتیم تا در مورد موفقیت فعلی مالیبو و آینده خودروهای سدان با این شرکت بپرسیم. یک سخنگوی در دسترس بودن بیشتر قطعات برای پاسخگویی به تقاضای متوقف شده برای مالیبو را اعتبار می دهد، اما از اظهار نظر در مورد آینده خودداری کرد. آیا شورولت با مدل‌های پرفروشی مانند تاهو، تراورس، ک،ادو و بلیزر، می‌تواند تنها سد، که باقی مانده را از بین ببرد؟

تویوتا کمری هیب، Nightshade نسخه ویژه 2023

با مجموع فقط سدان های ذکر شده در اینجا، به فروش 617142 چهار در از ژانویه تا ژوئن رسیدیم. کامیون‌ها و شاسی‌بلندها مطمئناً ،یداران بیشتری دارند، اما می‌توان گفت که بخش سدان‌ها هنوز مرده نیستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/675819/chevy-malibu-toyota-camry-sales-sedans-not-dead/

از آنجایی که خودروسازان تا حد زیادی اخبار مثبتی را در مورد فروش تا سال 2023 به اشتراک می‌گذارند، در میان همه صحبت‌ها درباره شاسی‌بلندها و کامیون‌ها متوجه چیز جالبی شدیم. فروش سدان افزایش یافته است و در برخی موارد افزایش یافته است مسیر بالا به نظر می‌رسد این بخش رو به زوال همچنان برای ،یداران جذاب است، که به راحتی بیش از 500000 سدان جدید را تنها برای چند مدل اصلی در نیمه اول سال ،یداری ،د.

مالیبو تنها سدان مورد تقاضا این روزها نیست. فروش تویوتا کمری در نیمه اول سال 10.9 درصد افزایش یافته و در مجموع به 150742 دستگاه رسیده است. تنها RAV4 با فروش 187017 در میان محصولات تویوتا از محبوبیت بیشتری برخوردار است. با کاهش اندازه، کرولا با فروش 97498 همچنان محبوب است، هرچند که در واقع کاهش 16.5 درصدی نسبت به سال گذشته دارد. با این حال، با فروش نزدیک به یک چهارم میلیون سدان در شش ماهه اول سال 2023، این خودروساز قصد ندارد این بخش را پشت سر بگذارد.

مسلماً، در طول بحران زنجیره تامین سال 2022، فروش در بین همه برندها به شدت کاهش یافت. اما این توضیح نمی دهد که چرا فروش مالیبو بسیار بالا رفته است در حالی که فروش Equinox تقریباً 10 درصد کاهش یافته است. همچنین شایان ذکر است که نسل فعلی مالیبو هشت ساله است. این خودرو در سال 2015 برای مدل سال 2016 عرضه شد و آ،ین به روز رس، آن در سال 2019 بود. با کنار گذاشتن فورد تمام سدان ها و بیوک نیز به دنبال آن، شایعات درباره نابودی مالیبو کاملاً قابل باور بودند.

شورلت مالیبو 2024
شورلت مالیبو 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.