
19 ع، ها
19 ع، ها
در ماه فوریه، هیوندای و کیا یک بهروزرس، نرمافزاری را برای خودروهای آسیبدیده منتشر ،د که پس از قفل ، درها، ویژگی «کشتن احتراق» را فعال میکند. همچنین طول صدای دزدگیر از 30 ث،ه به یک دقیقه افزایش یافته است و مالکان باید از فوب برای باز ، قفل خودرو استفاده کنند تا کلید موتور را روشن کند.
با این حال، دزدها ابتدا باید داخل شوند، که معمولاً به م،ای ش،تن شیشه و درهمرفتن با تزئینات داخلی است، و اکنون شرکتهای بیمه میخواهند هیوندای و کیا را بابت تمام هزینههایی که برای تعمیرات و ماشینهای دزدیده شده ،ج کردهاند، بازپرداخت کنند. قابل بازیابی نبود
مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در این مورد بد،م، بنابراین به بخش نظرات زیر سر بزنید تا نظرات خود را به ما بگویید.
منبع: https://www.motor1.com/news/667163/insurance-companies-sue-hyundai-kia/
پرونده دادگاه می افزاید که اگر وسیله نقلیه بر روی جویراید گرفته شود یا برای آسیب رساندن به اموال عمومی استفاده شود، هزینه های شرکت بیمه به بیش از 10000 دلار افزایش می یابد، در حالی که مجموع خسارت می تواند به 20000 دلار برسد.
خودروهای مورد بحث، مدلهای 2011 تا 2021 مشخصی هستند که دارای جرقهزنی «،ت به استارت» هستند.
زیرمجموعهای از خودروهای هیوندای در جادههای ایالات متحده امروز – عمدتاً مدلهای «br trim» یا مدلهای ابتدایی – مجهز به اشتعالهای دکمهای و دستگاههای ضد سرقت بیحرکت نیستند. مهم است که روشن شود که ایموبلایزر موتور است. یک دستگاه ضد سرقت و این وسایل نقلیه کاملاً مطابق با ا،امات ضد سرقت فدرال هستند.”
همانطور که قبلاً گزارش شده بود، برخی از مدلهای هیوندای و کیا که تا سال 2021 در ایالات متحده فروخته میشدند مجهز به ایموبلایزر نبودند و به کلاهبرداران اجازه میداد از یک کابل USB ساده برای روشن ، خودرو و رانندگی استفاده کنند.
با این حال، این دادخواست میگوید که مشتریان تنها در صورتی میتوانند گزینههای پیشگیری از سرقت را دریافت کنند که «بستههای تزئینی گرانقیمتی که هیچ ارتباطی با ا،امات ایمنی خودرو ندارند» ،یداری کنند. علاوه بر این، میافزاید که هرگونه افشای فقدان ایموبلایزر در نمودارهایی که «مصرفکنندگان عموماً دریافت، خواندن و/یا درک نمیکنند» گنجانده شده است.
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA)، که استانداردهای ایمنی خودرو را در ایالات متحده اجرا می کند، برای استفاده از ایموبلایزر به سیستم استارت نیازی ندارد. در همان زمان، هیوندای بی،های منتشر کرد و گفت: «این دعوا غیرضروری است».
ده ها شرکت بیمه پس از سرقتی که سال گذشته به ،وان یک شیرین کاری در ش،ه های اجتماعی آغاز شد، شکایتی را برای بازپرداخت هزینه های تعمیر یا تعویض خودروهای هیوندای و کیا تنظیم کرده اند.
در مجموع، گفته میشود که موج جرایم ناشی از رسانههای اجتماعی ممکن است تا 600 میلیون دلار برای صنعت بیمه ایالات متحده هزینه داشته باشد، زیرا 8.3 میلیون وسیله نقلیه ساخته شده توسط این دو برند خودرویی فاقد ایموبلایزر موتور هستند: 3.8 میلیون از هیوندای و 4.5 میلیون خودرو از طرف هیوندای. کیا.
مطابق با اخبار خودرو، Liberty Mutual، Nationwide، American Family و 65 شرکت بیمه خودرو دیگر که تنها بخشی از شرکت های بیمه کشور را تشکیل می دهند، تاکنون 190 میلیون دلار پرداخت کرده اند و مجموع پرداختی را بالغ بر 300 میلیون دلار برآورد می کنند.
طبق این شکایت که در ماه مارس در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در اورنج کانتی، کالیفرنیا ارائه شد، تعویض شیشه ها و تعمیر ستون های فرمان پس از تلاش برای نفوذ به وسیله نقلیه و سیم داغ جرقه زنی آن اغلب بیش از 3000 دلار برای بیمه گر هزینه دارد.