54 ع، ها
مسابقه غلتکی از سرعت 60 مایل در ساعت برای RS6 خوب پیش نرفت. E-Tron برای واگن V8 بسیار سریع بود. وزن اضافی E-Tron توانایی عملکرد آن را در مقایسه با RS6 کاهش نداد. با این حال، وزن در آزمایش ترمز نهایی یک مشکل بود.

آئودی در آینده نزدیک سرعت تولید خودروهای برقی با باتری را افزایش خواهد داد. این شرکت با افزایش تولید خودروهای برقی خودروهای با کارایی بالا را در اختیار دارد و یک ویدیوی جدید با مسابقه درگ RS6 پرفورمنس جدید RS E-Tron GT، گذشته خود را در مقابل آینده خود قرار می دهد.
RS6 برای راه اندازی در اولین مسابقه سختی کشید و به E-Tron GT این امکان را داد که برتری قابل توجهی را به دست آورد، چیزی که آئودی با موتور احتراقی نتوانست آن را ببندد. این واگن در مسابقه دوم شروع بسیار بهتری داشت و جلوتر از E-Tron از خط خارج شد. با این حال، این پیشتازی نبود که RS6 آن را حفظ کرد، و EV به سرعت از بین رفت و دومین پیروزی خود را ،ب کرد.
ما تصور می کنیم آئودی توانایی توقف خودروهای برقی آینده را بهبود خواهد بخشید، حتی اگر اولیور بلوم، مدیرعامل گروه فول، واگن معتقد باشد که این برند از رقبای خود عقب است. این خودروساز با مشکلات نرم افزاری مواجه شده است که برنامه های حیاتی و خودروهای الکتریکی جدید را به تاخیر انداخته است. آئودی Q6 E-Tron را سال آینده عرضه خواهد کرد و به سدان E-Tron GT خواهد پیوست.