عملکرد آئودی RS E-Tron GT درگ مسابقه آئودی RS6 را در نبرد EV در مقابل ICE ببینید

RS6 Performance از موتور 4.0 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو و گشتاور 850 نیوتن متر پوند فوت 621 ، بخار قدرت تولید می کند. برای رسیدن به سرعت 62 مایل در ساعت به 3.6 ث،ه زمان نیاز دارد، اما می تواند تا 180 مایل در ساعت انفجار کند. همچنین س، تر از EV است و وزن آن 4574 پوند است.

RS6 برای راه اندازی در اولین مسابقه سختی کشید و به E-Tron GT این امکان را داد که برتری قابل توجهی را به دست آورد، چیزی که آئودی با موتور احتراقی نتوانست آن را ببندد. این واگن در مسابقه دوم شروع بسیار بهتری داشت و جلوتر از E-Tron از خط خارج شد. با این حال، این پیشتازی نبود که RS6 آن را حفظ کرد، و EV به سرعت از بین رفت و دومین پیروزی خود را ،ب کرد.

آئودی در آینده نزدیک سرعت تولید خودروهای برقی با باتری را افزایش خواهد داد. این شرکت با افزایش تولید خودروهای برقی خودروهای با کارایی بالا را در اختیار دارد و یک ویدیوی جدید با مسابقه درگ RS6 پرفورمنس جدید RS E-Tron GT، گذشته خود را در مقابل آینده خود قرار می دهد.

54 ع، ها

ما تصور می کنیم آئودی توانایی توقف خودروهای برقی آینده را بهبود خواهد بخشید، حتی اگر اولیور بلوم، مدیرعامل گروه فول، واگن معتقد باشد که این برند از رقبای خود عقب است. این خودروساز با مشکلات نرم افزاری مواجه شده است که برنامه های حیاتی و خودروهای الکتریکی جدید را به تاخیر انداخته است. آئودی Q6 E-Tron را سال آینده عرضه خواهد کرد و به سدان E-Tron GT خواهد پیوست.


منبع: https://www.motor1.com/news/675829/audi-rs-e-tron-gt-drag-race-audi-rs6-performance/

RS E-Tron GT قدرت بیشتری تولید می کند – 637 ، بخار – اما گشتاور کمتری دارد و فقط 604 پوند فوت می چرخد. سدان برقی نیز سنگین تر است و وزن آن 5169 پوند است. آئودی همچنین حدا،ر سرعت خودرو را به 155 مایل در ساعت محدود می کند. با این حال، 0.3 ث،ه سریعتر به 62 مایل در ساعت می رسد.

خودروی الکتریکی سنگین‌تر به فضای بیشتری نیاز داشت تا از سرعت 100 مایل در ساعت متوقف شود. RS6 س،‌تر در فاصله کوتاه‌تری متوقف شد و خودروهای برقی از هر نوع برای مدیریت وزن خود تلاش می‌،د. اگرچه خودروسازان برای بهبود مرکز ثقل، بسته‌های باتری سنگین را در پایین خودرو قرار می‌دهند، هنوز جرم زیادی برای جابه‌جایی وجود دارد که به راحتی نمی‌توان آن را پوشاند.

بررسی آئودی RS6 Avant Performance First Drive 2024

مسابقه غلتکی از سرعت 60 مایل در ساعت برای RS6 خوب پیش نرفت. E-Tron برای واگن V8 بسیار سریع بود. وزن اضافی E-Tron توانایی عملکرد آن را در مقایسه با RS6 کاهش نداد. با این حال، وزن در آزمایش ترمز نهایی یک مشکل بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.