عملکرد مرسدس-AMG GT63 SE 2024 با دم‌های خنثی

مرسدس مدل های V8 را تا سال 2022 به روز نمی کند. GT63 به روز رس، های ظاهری مشابهی دریافت کرد، اما این خودروساز قدرت ،وجی GT63 S را به 639 ، بخار افزایش داد. این میزان هنوز بسیار پایین‌تر از عملکرد GT63 SE است، که ممکن است با جدیدترین به‌روزرس، طراحی، قدرت خود را افزایش دهد. ویدئوی جاسوسی نشان می‌دهد که وسیله نقلیه با لوله‌های اگزوز بسیار بلند از میان بریدگی‌های اگزوز عبور می‌کند، که می‌تواند به این م،ی باشد که به‌روزرس،‌های پیشرانه نیز در راه است.

این خودروساز ممکن است فناوری باتری را بهبود بخشد و برد الکتریکی خود را افزایش دهد، اما ما شک داریم که راندمان در بالای ذهن ،یداران GT63 SE Performance باشد. خودروی فعلی می تواند در 2.9 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد. این می تواند در کمتر از 10 ث،ه به سرعت 124 مایل در ساعت قبل از رسیدن به 196 مایل در ساعت برسد.

ویدئویی جدید مرسدس AMG GT63 SE 2024 را در حال آزمایش به‌روزرس،‌های طراحی خود ثبت می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که این مدل با استتار جزئی تغییرات طراحی را پنهان می‌کند و در عین حال سؤالاتی در مورد هرگونه به‌روزرس، پیشرانه ایجاد می‌کند.

استتار ،مت جلویی و بخش خوبی از کاپوت و گلگیرها را می پوشاند. مرسدس تلاش می کند جلوپنجره پانامریکانا را پنهان کند اما نشان های V8 E Performance را روی گلگیرها آشکار می کند. GT63 یک جلوپنجره بازطراحی شده دریافت می‌کند که بالای سپر جلو کاملاً تازه‌سازی شده قرار می‌گیرد.

اگر مرسدس بنز موتور برقی را به حال خود رها کند، همان 831 ، بخار قدرت و 1033 پوند فوت گشتاور تولید خواهد کرد که در سال 2021 عرضه شد. موتور الکتریکی و بسته باتری 6.1 کیلووات ساعتی، که محدوده رانندگی تاسف بار 7.5 مایلی را فراهم می کند.

در سال 2021، مرسدس بنز نسخه های شش نیروگاه خطی AMG GT 4-Door را به روز کرد و تغییرات جزئی در طراحی داخلی و خارجی ایجاد کرد. این خودروساز همچنین نسخه انحصاری Manufaktur را با رنگ بیرونی ف،ی قرمز ویژه Rubellite، بسته بندی کرومی، چرخ های منحصر به فرد و قطعات تزئینی داخلی ویژه معرفی کرد.

ما نمی د،م مرسدس کی مدل به روز شده را معرفی می کند. با این حال، اگر این اتفاق قبل از پایان سال رخ دهد، تعجب نخواهیم کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/673367/mercedes-amg-gt63-s-e-performance-spied/

دهانه پایینی اکنون به دو نیم شده و دارای شکاف های اضافی بین مش، و ورودی های سپر خارجی است. این خودرو همچنین دارای چراغ‌های جلوی اصلاح‌شده است که پشت آن کاملاً نمایان است. با این حال، دارای برخی اگزوزهای عجیب و غریب است.

مرسدس AMG GT 63 SE Performance

این ویدئو کابین را نشان نمی دهد، اما به نظر نمی رسد که مرسدس به روز رس، قابل توجهی انجام داده باشد. داشبورد ظاهری آشکار و بدون تغییر نسبت به خودروی کنونی دارد، اما اگر شرکت چینش را تغییر دهد، تعجب نخواهیم کرد.

22 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.