عکس‌های جاسوسی Jeep Gladiator 2024 Glimpse به‌روزرسانی داخلی از Wrangler

این برای فضای داخلی نیز صدق می کند. ع،‌های جاسوسی قبلی گلادیاتور به طور کامل نمای بیرونی را نشان می‌داد، اما پوشش‌های روی داشبورد و صفحه لمسی مرکزی تغییرات را پنهان نگه می‌داشتند. ما در اینجا از نزدیک نگاه نمی کنیم، اما نگاهی اجمالی به پنجره سرنشین این جیپ سفید تمام آنچه را که باید بد،م به ما نشان می دهد. این قطعا یک صفحه نمایش بزرگتر است و ما دریچه های آب و هوا را در کنار آن نمی بینیم.

ع، جاسوسی داخلی جیپ گلادیاتور 2024

ارتقا که ما می توان ببینید در معرض دید هستند برای تجدید حافظه، ر،ر 2024 یک جلوپنجره هفت میله بهینه‌سازی شده به دست آورد که کمی کوچکتر است. این یک شکاف کوچک در سپر جلو ایجاد می کند که با خطوط تازه بدنه در وسط، و لنزهای چراغ راهنما جدید در گلگیرها بسیار متفاوت است. تغییرات کوچک اما قابل توجه هستند، از جمله چراغ های عقب تازه در عقب.

9 ع، ها

ع، جاسوسی نمای جلوی جیپ گلادیاتور 2024

این دومین باری است که یک گلادیاتور تازه‌شده را می‌بینیم که چهره‌اش را در انظار عمومی نشان می‌دهد، بنابراین گمان می‌کنیم که به‌زودی اولین نمایش رسمی آن اتفاق بیفتد. ممکن است چند ماه دیگر یا شاید چند هفته دیگر باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/674309/2024-jeep-gladiator-spy-p،tos-updated-interior-wrangler/

همراه با تغییرات بصری باید ارتقاهای فنی، ی،ی آ،ین نرم افزار Uconnect 5 باشد. برای جیپ منطقی است که راهنمای Trails Offroad موجود در ر،ر را نیز اضافه کند، و در حالی که ما در مورد ارتقاهای دیده نشده صحبت می کنیم، Gladiator 2024 می تواند ا،ل عقب ارتقا یافته دانا 44 HD Full Float ر،ر را در تریم های Rubicon به اشتراک بگذارد.

اگر گلادیاتور به‌روزرس، داخلی ر،ر 2024 را دریافت کند، می‌تو،د منتظر یک صفحه نمایش مرکزی 12.3 اینچی جدید باشید. برای ایجاد فضای روی داشبورد موجود، دریچه‌های آب و هوای گرد نمادین در دو طرف برداشته می‌شوند. دریچه های مستطیلی جدید بلافاصله در زیر صفحه نمایش قرار می گیرند، اما دسته مرکزی کنترل های لمسی ثابت می ماند. کنسول می، همینطور است، اما تغییرات جزئی در ،مت سرنشینان داشبورد و دسته ابزار راننده، تقارن مستطیلی شکلی را به کل پنل می‌آورد. با این حال، همه این خطوط مستقیم نیستند. دریچه های آب و هوای گرد هنوز در گوشه ها زندگی می کنند.

همه نوع اشتراکات بین جیپ ر،ر و گلادیاتور وجود دارد. این شاسی بلند قبلاً ظاهر فیس لیفت شده خود را برای سال 2024 معرفی کرده بود و پیکاپ تراک نیز از همین روش پیروی خواهد کرد. تغییرات جزئی هستند، اما همانطور که در این گروه جدید از ع،‌های جاسوسی می‌بینیم، جیپ مایل نیست آن را مخفی نگه دارد، زیرا حتی اندکی از استتار در جایی قابل مشاهده نیست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.