18 ع، ها
KC23 علاوه بر درب های پروانه ای و رنگ منحصر به فرد، از ورودی های هوای موتوری و پنل های بدنه استفاده می کند که بسته به دمای کارکرد موتور باز و بسته می شوند. بال عقب قابل جابجایی است، بنابراین می توان آن را در روزهای پیست زم، که نیروی رو به پایین اضافی مورد نیاز است نصب کرد، یا زم، که در گاراژ پارک شده است، برای تحسین شکل خالص خودرو، آن را برداشت.
به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!
اگرچه این خودرو بر اساس مشخصات یک خیر ناشناس توسعه یافته است، فراری اصرار دارد که KC23 “نگاهی وسوسه انگیز” از مسیر آینده زبان طراحی فراری است. اما در حالی که فراریهای آینده ممکن است طراحی بیرونی KC23 را از بین ببرند، بعید به نظر میرسد که آنها این کار را با فضای داخلی انجام دهند که به یک جفت صندلی سطلی، یک رول کیج کامل و یک فرمان مخصوص مسابقه با یک سری کنترلها اختصاص دارد. مثل ماشین فرمول یک
KC23 بر اساس فراری 488 GT3 ساخته شده است، اگرچه به نظر کاملاً متفاوت است. مجهز به درهای پروانه ای، طراحی آن ،یبی از Vision Gran Turismo و هایپرکار استقامتی 499P است که برنده مسابقات 24 ساعته لمان در ژوئن شد. روکش ف،ی نقره ای چیزی بیش از یک رنگ رنگ است. این خودرو که Gold Mercury نام دارد، دارای ف، مایع است که در چهار لایه رنگ تعبیه شده است که به خودرو درخششی تقریباً آینه مانند می دهد.
فراری علاوه بر ماشینهای جادهای و ماشینهای پیست خود، خودروهای عملکردی ویژهای برای مشتریان وفادار خود میسازد. به ،وان یک پروژه خاص، تعدادی ماشین منحصر به فرد مانند فراری SP12 برای اریک کلاپتون یا فراری P4/5 به سفارش جیمز گلیکنهاوس ساخته شده است. شاید بهترین و جدیدترین نمونه KC23 باشد که این هفته از تپه در گودوود عبور کرد.
راننده فراری KC23 در طول اجرای خود در تپه Goodwood Hillclimb، با شرایط مرطوب پیست مبارزه کرد و با میل به نمایش خوب، نیاز به جلوگیری از فرورفتن خودروی یکباره در یونجه را متعادل کرد. خوشبختانه در هر دو زمینه موفق شدند. با انعکاس تاریکی از رنگ درخشان، KC23 مسیر را تسریع کرد، موتور V8 غرغر کرد.
منبع: https://www.motor1.com/news/677129/ferrari-kc23-goodwood-2023-deubt/