فراری نمی گوید که آیا موتور 3.9 لیتری V8 توئین توربو در مقایسه با خودروی مسابقه ای بدون تغییر باقی مانده است یا خیر. در 488 GT3 Evo که برای فصل 2020 عرضه شد، این موتور 600 ، بخار در 7000 دور در دقیقه و 700 نیوتن متر (515 پوند فوت) در 6000 دور در دقیقه تولید می کند، اگرچه ،وجی به سری مسابقه بستگی دارد.
18 ع، ها
ما در اوا، این هفته شاهد خودروهای بیشتری خواهیم بود زیرا فراری قصد دارد آن را در جشنواره سرعت گودوود که از پنجشنبه تا یکشنبه برگزار می شود، به نمایش بگذارد.
اگرچه این خودرو یک بار باقی خواهد ماند، اما فراری اشاره می کند که س، KC23 “نگاهی وسوسه انگیز” از مدل های آینده را ارائه می دهد. در حالی که نمای بیرونی به طور کامل بازطراحی شده است، داخل آن پیکربندی برهنه شده را با دو صندلی سطلی و انواع سوئیچ های منتقل شده از 488 GT3 Evo حفظ کرده است. همچنین یک رول کیج کامل و یک فرمان مخصوص مسابقه با 16 کنترل عظیم وجود دارد.
خودروی اهداکننده 488 GT3 Evo دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است، از جمله هوای فعال که با پانلهای جانبی بدنه موتوردار به دست آمده است. رنگهای مسابقهای از بین رفته است، به نفع رنگ جدیدی به نام Gold Mercury که دارای روکش آلومینیوممانند از ف، مایع است که در رنگهای چهار لایه تعبیه شده است. KC23 که توسط «یک مشتری بسیار تخیلی، پرشور و سختگیر» سفارش داده شده است، دارای یک بال عقب غولپیکر است که میتوان آن را به صورت اختیاری جدا کرد تا ظاهری نرمتر به ،مت عقب بدهد.