فراری KC23 یک‌بار به عنوان خودروی پیست با پانل‌های بدنه متحرک معرفی شد

فراری نمی گوید که آیا موتور 3.9 لیتری V8 توئین توربو در مقایسه با خودروی مسابقه ای بدون تغییر باقی مانده است یا خیر. در 488 GT3 Evo که برای فصل 2020 عرضه شد، این موتور 600 ، بخار در 7000 دور در دقیقه و 700 نیوتن متر (515 پوند فوت) در 6000 دور در دقیقه تولید می کند، اگرچه ،وجی به سری مسابقه بستگی دارد.

18 ع، ها

ما در اوا، این هفته شاهد خودروهای بیشتری خواهیم بود زیرا فراری قصد دارد آن را در جشنواره سرعت گودوود که از پنجشنبه تا یکشنبه برگزار می شود، به نمایش بگذارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/676262/ferrari-kc23-reveal-specs-p،tos/

اگرچه این خودرو یک بار باقی خواهد ماند، اما فراری اشاره می کند که س، KC23 “نگاهی وسوسه انگیز” از مدل های آینده را ارائه می دهد. در حالی که نمای بیرونی به طور کامل بازطراحی شده است، داخل آن پیکربندی برهنه شده را با دو صندلی سطلی و انواع سوئیچ های منتقل شده از 488 GT3 Evo حفظ کرده است. همچنین یک رول کیج کامل و یک فرمان مخصوص مسابقه با 16 کنترل عظیم وجود دارد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

فراری KC23 2023

خودروی اهداکننده 488 GT3 Evo دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است، از جمله هوای فعال که با پانل‌های جانبی بدنه موتوردار به دست آمده است. رنگ‌های مسابقه‌ای از بین رفته است، به نفع رنگ جدیدی به نام Gold Mercury که دارای روکش آلومینیوم‌مانند از ف، مایع است که در رنگ‌های چهار لایه تعبیه شده است. KC23 که توسط «یک مشتری بسیار تخیلی، پرشور و سخت‌گیر» سفارش داده شده است، دارای یک بال عقب غول‌پیکر است که می‌توان آن را به صورت اختیاری جدا کرد تا ظاهری نرم‌تر به ،مت عقب بدهد.

تنها چند هفته پیش بود که فراری SF90 XX را معرفی کرد و اکنون در حال رونمایی از یک محصول خاص دیگر است. KC23 حتی انحصاری‌تر است، زیرا این مدل کاملاً یکبار بدون پلاک باقی می‌ماند، زیرا یک مدل فقط پیست است. بر اساس 488 GT3، ، پرنسینگ منحصربه‌فرد مجهز به درهای پروانه‌ای از نشانه‌های ظاهری Vision Gran Turismo و هایپرکار استقامتی 499P استفاده می‌کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.