مسائل بسته بندی
فراری تمام راه های توقف را برای چیدمان عرشه Purosangue به نفع یک چیدمان متعادل انجام داد. به این ترتیب، V12 بزرگ در برابر فایروال گیر کرده است و گیر،س 8 سرعته دوکلاچه یک گیر،س عقب است که به تعادل وزن 49/51 از جلو به عقب کمک می کند. سقف استاندارد فیبر کربنی مرکز ثقل را تا حد امکان پایین میآورد. جالب اینجاست که فراری یک چیدمان درب عقب جدید و لولایی به عقب را برای این تازهکار اختصاص داده است که با بسته شدن برقی بنتلی بنتایگا EWB و رو،رویس کولینان کامل میشود (بدون ذکر ،س G90).
سه چهارم قرن طول کشید، اما فراری بالا،ه از اولین چهار در خود رونمایی کرد. مدل جدید که Purosangue نام دارد به خط تولیدی میپیوندد که شامل همه چیز از روما شیک و 296 مدرن گرفته تا SF90 رام نشده و 812 لو، میشود. بسته به دیدگاه شما، زمان ل،تی فرا رسیده است – یا حرکتی آنقدر مذموم که پیرمرد انزو باید مستقیماً بیرون برود. از گورستان سن کاتالدو و به اتاق هیئت مدیره فراری برای سروصدا ،.

درهای عقب با چرخش 79 درجه باز می شوند، که برای امکان ورود و ،وج راحت تر مهم است – به خصوص که صندلی های عقب جادارترین نیستند. من 11 فوت قد دارم و «پشت خودم نشستن» در عقب فضای اضافی زیادی بین زانوهای من و پشت خمیده صندلی های جلو ایجاد نمی کند. ناراحت کننده نیست، اما به اندازه سوپر SUV های لو، تر جادار نیست.

همانطور که موتورخانه Purosangue از یک کتاب آشنا پیروی می کند، سیستم تعلیق آن از فناوری آینده برای به حدا،ر رساندن کیفیت و هندلینگ استفاده می کند. فراری با کار با Multimatic، یک سیستم تعلیق فعال را توسعه داد که از فناوری True Active Spool Valve (TASV) شرکت کانادایی بهره می برد که از چهار محرک 48 ولتی برای کنترل ضربه دمپر استفاده می کند. از آنجایی که راهاندازی فاقد میلههای تثبیتکننده است، محرکها میتوانند به طور هماهنگ برای مدیریت پیت و رول کار کنند. تنظیمات سریع الاثر می تواند هم حرکت چرخ و هم ارتفاع سواری را مدیریت کند، که دومی می تواند تا 10 میلی متر در هنگام پیچیدن خودرو کاهش یابد.
ناملموس ها داستان می گویند

شواهد را در نظر بگیرید زیرا ما نگاهی دقیق تر به مدعی کاملاً جدید مارانلو می اندازیم. در طول جلسه جعبه سیاه که در آن تلفنهای همراه مصادره شدند، به ما اجازه داده شد که یکی از مورد انتظارترین نسخههای خودکار سال را بررسی کنیم. قبل از حساب دست اول خود، بیایید موقعیت یابی را در نظر بگیریم. حداقل بر اساس ارائه ما، فراری از این ایده که مدل جدید در واقع یک وسیله نقلیه اسپرت است فاصله می گیرد. بندتو ویگنا، مدیر عامل فراری، اصرار دارد: «ما آن را یک SUV نمی نامیم. ما حتی در مورد SUV ها صحبت نمی کنیم. باشه.

پیکربندی Purosangue در واقع نشان میدهد که این فراری بیشتر یک خودروی اسپرت متورم و چهار در (با پوزش از یک خودروی ژاپنی خاص) است تا یک خودروی اسپرت وسط جاده. برای شروع، فقط می توان آن را با دو صندلی عقب سطلی داشت، نه یک نیمکت آماده برای خانواده، یا – خدای ناکرده – ردیف سوم. ث،اً، بستهبندیها به اندازهی کافی به خاطر ورزش اسپرت انجام میشود که نشان میدهد مردم مودنا واقعاً علاقهای به خوشایند جمعیت ندارند.
همانطور که پیش میآید، فراری جهشی به جلو که مدتها انتظارش را میکشید، برداشته است، و Purosangue در شخص، متعادلتر، ظریفتر و جذابتر از آن چیزی است که تصاویر جاسوسی تصور میکنیم. امیدواریم برخورد بعدی ما یک موتور با روحیه در صندلی راننده باشد. تا آن زمان، به نظر می رسد جدیدترین فراری با ژانر سحابی خود با مقداری اطمینان بخش از مهندسی متمرکز بر عملکرد مق، کرده است. چه آن را یک سدان روی رکاب یا یک SUV بنامید، این واقعیت واحد که به نظر می رسد در اطراف راننده ساخته شده است، آینده خوبی برای ، پرانسینگ است.
منبع: https://www.motor1.com/news/609889/2023-ferrari-purosangue-revealed/
برای شروع، حجم متوسط 16.7 فوت مکعبی صندوق عقب به نظر می رسد که به ظاهری کوپه مانند که آیرودینامیک را به عملی بودن مطلق ترجیح می دهد، فکر دیگری می کند. در حالی که فراری آمار ضریب درگ خودروهای GT خود را فاش نمی کند، هر دو فلاویو مانزونی (مدیر طراحی این برند) جیانماریا فولگنزی (رئیس توسعه) یک “رقص ظریف” بین بخش های مربوطه خود را توصیف می کنند تا در عین حال، آئرودینامیک لغزنده را انجام دهند. .
همانطور که فضای بار متوسط و صندلی عقب نشان می دهد، همه چیز در عمل از بین نمی رود. به طور بحر،، Purosangue حتی در تلاش برای یک پیشرانه دوستدار محیط زیست – حداقل هنوز هیچ ت، نمیکند. در عوض، بچه جدید در بلوک، مدرسه قدیمی را با یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی عظیم در آغوش میکشد که بالاترین ،وجی فراری GT در تاریخ را دارد: 715 ، بخار و 528 پوند فوت گشتاور. این آسیاب 80 درصد گشتاور را تنها در 2100 دور در دقیقه، حدا،ر ، بخار در 7750 دور در دقیقه و حدا،ر سرعت چرخشی 8250 دور در دقیقه تولید می کند که می تواند باند قدرت هیجان انگیزی را به آن بدهد.
فراری ادعا می کند Purosangue آنها در یک دسته بندی خاص خود به تنهایی ایستاده است. در حالی که همه ما طرفدار ایده فردی هستیم، بیایید فاصله بین دو محور 118.8 اینچی آن را با چند رقیب مقایسه کنیم: فاصله نزدیک به لامبورگینی اوروس پرفورمانته (118.2) و بنتلی بنتایا اسپید (117.9)، 1.7 اینچ کمتر از استون مارتین است. DBX707 (120.5) و مدلهای کمتر عجیبوغریب مانند پورشه کاین GT (114.0) و بامو آلپینا XB7 (122.2) گرانقیمتتر را در خود جای میدهد. به طور انبوه، Purosangue ادعا می کند که وزن خشک ،نی 4482 پوند دارد که احتمالاً کمترین وزن در آن مجموعه رقابتی است.
خوب یا بد، بسیاری از ،یداران احتمالی این خودروی هدفمند چهار نفره را بیشتر از هر عامل دیگری بر اساس استایل آن قضاوت میکنند – که قابل درک است، زیرا قیمت اولیه آن 390000 یورو (تقریباً 400000 دلار آمریکا) ،یدار، را جذب میکند که قبلاً انواع مختلفی از خودروها دارند. در گاراژ آنها من این را خواهم گفت: اگرچه رنگ نقرهای تیت،وم آن ممکن است قویترین سایه نباشد، اما Purosangue شخصاً با بوی حجیم، بهویژه بندهای متورم عقب که به خودرو حس حرکت (و احساس) میبخشد، زیبا میشود.
ما میتو،م تمام مشخصات و ابعاد را که میخواهیم بررسی کنیم، اما گاهی اوقات این مجموع چیزهای کوچکی است که بینش بزرگی را در مورد معماهای کاملاً جدیدی مانند فراری Purosangue ارائه میکند. آیا کراس اوور اسپرت است؟ یک SUV؟ یک سدان با استروئید؟ با توجه به تمرکز آن بر ارائه تجربه یک راننده برای چهار سرنشین، به نظر می رسد فراری فعالانه تصمیم گرفته است تا مقدار زیادی از ابزار را به خاطر عملکرد فدا کند. هک، آنها حتی یک قلاب یدککش را به نفع حفظ موقعیت خود به ،وان یک مجری در جاده وصل ن،د.
قدرت مدرسه قدیمی، کنترل مدرن

کمک به این انعطافپذیری، گیر،س دوکلاچه است که هشت دنده جلو را برای انتخاب ارائه میدهد. موتور سوپاپ خشک دارای یک سوپاپ کاملاً جدید و هندسه ورودی اصلاح شده است که برای کمک به تحویل توان کم پایان است. ،ن زده می شود که Purosangue در 3.3 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و حدا،ر سرعت آن بیش از 192 مایل در ساعت باشد. مانند GTC4Lusso، مدل جدید دارای پیشرانه تمام چرخ متحرک است و واحد محرک جلو بالاتر از دنده چهارم و/یا حدود 125 مایل در ساعت خارج می شود.
