تیم Esports غیر باینری فقط سیگنال شروع یک کمپین نگرش طول، مدت است. بر اساس ادعای #MovingEsports، پروژههای بیشتری برای ارتقای تنوع و گنجاندن در ورزشهای ورزشی دنبال خواهد شد. وقتی در سال 2017 وارد Esports شدیم، که در آن زمان برای ما جدید بود، آگاهانه تصمیم گرفتیم که در ابتدا میخواهیم یاد بگیریم و بفهمیم. در طول سالها، ما بیشتر و بیشتر درگیر مشارکت بودهایم و در حال حاضر به دستاوردهای بزرگی دست یافتهایم. کمپین نگرش قدم منطقی بعدی برای ما بود. بتینا فتزر، رئیس بخش ارتباطات و بازاریابی مرسدس بنز AG می گوید: در مرسدس بنز، ما به فرصت های برابر و تنوع اعتقاد راسخ داریم، به همین دلیل است که از جامعه ورزش های ورزشی حمایت می کنیم.
فرصتهای برابر و مشارکت بیشتر در ورزشهای ورزشی
منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/zeitgeist/esports/mercedes-benz-sk-gaming-project-avarosa/
<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">
#MovingEsports.
،ndhub-paragraph-headline>