فارلی همچنین اشاره کرد که 70 درصد از مشتریان فورد از اپل استفاده می کنند، بنابراین حذف این ویژگی اتصال “مشتری محور” نیست. وی افزود که تمرکز فورد بر ارائه بهترین تجربه ممکن اپل و اندروید با فرصت های سفارشی سازی عالی است. این شرکت می خواهد بهره وری، ایمنی و امنیت را در اولویت قرار دهد.
در مصاحبه با مجله ی وال استریتجیم فارلی، مدیرعامل فورد تایید کرد که به ارائه اتصال Apple CarPlay و Android Auto در خودروهای خود ادامه خواهد داد. این در پاسخ به یک سوال مرتبط با اعلام جنرال موتورز برای حذف هر دو در آینده است.
در ماه مارس، جنرال موتورز اعلام کرد که به نفع سیستم نرم افزاری Ultifi داخلی خود، عملکرد Apple CarPlay و Android Auto را در خودروهای الکتریکی آینده خود کنار می گذارد. گفته میشود که این حرکت سیستمهای پیشرفته کمک راننده و نمایشگرهای پیچیده خودرو را در آینده قادر میسازد تا با استفاده از نرمافزار داخلی در مقابل عبور تلفن، بهتر پیادهسازی شوند.
فارلی همچنین اضافه کرد که تجربه داخلی مهم است، اما در داخل خودرو فراتر از تلفنها اتفاقات بسیار بیشتری خواهد افتاد. او معتقد است که رابطه بین مشتری و “محتوا” نباید مختل شود – برخلاف آنچه تسلا و جنرال موتورز می خواهند اتفاق بیفتد، کنترل کامل بر تجربه داخلی.
با این حال، رئیس Blue Oval تاکید کرد که اولین نرم افزاری که همراه با خودرو برای مشتریان ارسال می شود برای تجربه دیجیتال داخلی نیست، بلکه در واقع برای عملکردهای حیاتی ایمنی مانند استقلال جزئی، امنیت و بهره وری است.
پاسخ فارلی نیز بینش بیشتری را ارائه می دهد. او اذعان کرد که دو کمپ در نبرد نرم افزاری داخل خودرو وجود دارد: تسلا و جنرال موتورز و سپس همه افراد دیگر. فورد با بقیه است.
این ویژگیها همچنان در خودروهای برقی فعلی و خودروهای احتراقی ارائه میشوند و شورولت سیلورادو EV 2024 این ویژگیها را حفظ خواهد کرد. تغییر به مجموعه نرم افزاری یکپارچه جدید جنرال موتورز با عرضه شورولت بلیزر EV در اوا، سال جاری آغاز می شود و به دنبال آن Equinox EV، Sierra EV و Cadillac Celestiq قرار خواهند گرفت.
منبع: https://www.motor1.com/news/666174/ford-wont-drop-apple-carplay-android-auto-vehicles/
در عصر تکنولوژی موبایل امروزی، تقریباً هر وسیله نقلیه جدیدی که میتو،د در نمایشگاهها ب،ید، دارای اتصال Apple CarPlay و Android Auto هستند. این استاندارد طلایی فعلی است و فورد قصد دارد آن را – حداقل برای وسایل نقلیه خود – در سالهای آینده حفظ کند.

53 ع، ها