فورد برانکو اسپورت 2024 با نسخه ویژه چرخ های رایگان رنگارنگ معرفی شد

اگر چیزی آرام‌تر را ترجیح می‌دهید، برونکو اسپورت 2024 دارای پکیج ظاهر مشکی با جلوپنجره مشکی کربنی، چرخ‌های 17 اینچی مشکی مات و سقف تیره است. نشان فورد با کروم دودی ساخته شده و کاپوت آن دارای گرافیک مشکی مات است. در داخل، پوشش کیسه هوا دارای نشان سیاه و سفید Bronco است.

مطابق با مدل‌های اصلی Free Wheeling از بسیاری از ماه‌های پیش، این Bronco Sport 2024 با طعمی قدیمی دارای گرافیک انعکاسی بر روی کاپوت و درب عقب نیز است. علاوه بر این، چرخ‌های 17 اینچی دارای لهجه‌های قرمز رنگ هستند در حالی که جلوپنجره دارای روکش نقره‌ای است. تغییرات بصری اضافی شامل آینه‌ها، سپرها و سقف مشکی، همراه با خطوط قرمز و نارنجی روی داشبورد و صندلی‌ها است.

2024 Ford Bronco Sport Free Wheeling نسخه ویژه Blue Oval اشاره می کند که Bronco Sport Free Wheeling یک نسخه ویژه با اجرای محدود بر اساس Badlands است. با قیمت اولیه 33730 دلار (به اضافه 1595 دلار هزینه مقصد)، حق بیمه 2500 دلاری را نسبت به سطح پایه پایه دارد. پیکربندی در حال حاضر در وب سایت فورد راه اندازی شده و هفت رنگ بدنه و بسته های متعدد و همچنین گزینه های جداگانه را نشان می دهد. شما فقط می تو،د آن را با موتور 1.5 لیتری اکوبوست، گیر،س هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک داشته باشید.

فورد با احیای پکیج ظاهری که ابتدا در اوا، دهه 1970 عرضه شده بود، برونکو اسپورت را به مدل سال 2024 تغییر می دهد. این فقط برانکو ک،یک نبود که دارای چرخش رایگان بود زیرا F-100، F-150، Econoline و Courier همچنین دارای بر،ب های رنگارنگ اختیاری بودند. چندین دهه بعد، این کراس اوور جمع و جور جعبه‌ای شکل خاص ساخته شده از رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد را احیا می‌کند.

Black Appearance فقط برای تریم Big Bend با قیمت 1750 دلار اضافی ارائه می شود و نمی توان آن را با بسته خارج از جاده الماس سیاه یا رنگ Shadow Black ،یب کرد.

در مورد رنگ‌ها، 2024MY خا،تری لاجوردی و شن بیابان را به ارمغان می‌آورد، اما نمی‌تو،د آن‌ها را در انواع Free Wheeling یا Heritage داشته باشید. فورد در حال حاضر سفارشاتی را برای لاین آپ برونکو اسپورت اصلاح شده می پذیرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/678542/2024-ford-bronco-sport-debut/

23 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.