فورد ترانزیت 2024 با فناوری جدید می تواند تا 20 ثانیه در هر تحویل صرفه جویی کند

در سال 2021، این شرکت با راه اندازی فورد پرو، یک واحد تجاری خدمات خودرو و توزیع جداگانه در داخل خودروساز که برای پاسخگویی به نیازهای خاص مشتریان تجاری طراحی شده است، تأکید بیشتری بر تجارت تجاری خود داشت. فورد پرو وسایل نقلیه، نرم افزار، خدمات دیجیتال و مراکز خدمات برند را ادغام می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/677573/2024-ford-transit-delivery-new-tech/

لیست ارتقاهای Transit برای سال 2024 همچنین شامل بهبودهای سخت افزاری مخصوص مدل های دیفرانسیل جلو است. نسخه‌های این خودرو دارای یک گزینه جدید گیر،س هشت سرعته اتوماتیک هستند و یک بسته وزن ناخالص محور سنگین جدید در دسترس است. هر دو برای به حدا،ر رساندن قابلیت حمل و نقل مدل طراحی شده اند.

3 ع، ها

فورد ترانزیت به روز شده و ترانزیت الکترونیکی در تابستان امسال در اروپا برای سفارش در دسترس خواهد بود. ارتقاهای فهرست شده در اینجا مختص مدل آن منطقه است. خودروساز گفت Motor1.com در پاییز اطلاعاتی درباره ون آمریکایی منتشر خواهد کرد.

فورد ترانزیت و E-Transit الکتریکی در حال دریافت چندین ارتقا برای مدل سال 2024 در اروپا هستند. ون سخت افزار جدید، جدیدترین نرم افزار و سایر پیشرفت ها را دریافت می کند که توانایی آن را افزایش می دهد و آن را به وسیله نقلیه بهتری برای مشتریان تجاری تبدیل می کند.

ترانزیت جدید با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی استاندارد و بسته های کمک راننده وارد سال 2024 می شود. از جمله موارد مثبت می توان به کروز کنترل تطبیقی، هشدار حفظ خطوط، تشخیص نقاط کور و موارد دیگر اشاره کرد. دارای قابلیت 5G، به‌روزرس،‌های بی‌سیم Ford Power-Up و رینگ‌های 16 اینچی جدید است.

ترانزیت 2024 دارای صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی استاندارد 12.0 اینچی با SYNC 4 است، در حالی که راننده به یک مجموعه ابزار دیجیتال 8.0 اینچی نگاه می کند. ون سال آینده همچنین دارای سیستم یکپارچه سازی Upfit Ford Pro است که به رانندگان اجازه می دهد تج،ات پس از فروش را از طریق صفحه لمسی کنترل کنند و سیستم های نصب شده را مانند یخچال نظارت کنند.

فناوری جدید کمک تحویل فورد پرو چندین عملکرد امنیتی خودرو را خودکار می کند تا به سرعت تحویل برای رانندگان شلوغ کمک کند. این سیستم چراغ‌های خطر را فعال می‌کند، موتور را خاموش می‌کند و درهایی را که راننده نیازی به استفاده از آن برای تکمیل تحویل ندارد، زم، که راننده ون را در پارک می‌گذارد، قفل می‌کند.

فورد ترانزیت 2024 (اروپا)

هنگامی که راننده به وانت برمی گردد، با فشار دادن پدال ترمز خطرات خاموش شده و موتور دوباره راه اندازی می شود. فورد می‌گوید که این سیستم می‌تواند تا 20 ث،ه از یک بار تحویل را کاهش دهد، که در یک روز 150 تحویل حدود 50 دقیقه صرفه‌جویی می‌کند.

این شرکت این ارتقاء را با یک توپی چرخ و سیستم ترمز جدید جفت می کند که حدود 60 پوند (27 کیلوگرم) س، تر از قبل است. در حالی که وزن کمتر همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، طراحی جدید نیز راحت تر جایگزین می شود. FoMoCo می گوید تکنسین ها می توانند در هنگام تعویض هر چهار دیسک ترمز تا دو ساعت صرفه جویی کنند.

به گفته فورد، گیر،س جدید وزن ناخالص وسیله نقلیه ون (وزن ناخالص خودرو) را تا 9396 پوند (4250 کیلوگرم) افزایش می دهد که 1543 پوند (700 کیلوگرم) است. بسته ا،ل حدا،ر وزن محور جلو را 330 پوند (150 کیلوگرم) به 4409 پوند (2000 کیلوگرم) افزایش می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.