فورد در سال 2022 بیش از هر خودروساز دیگری در ایالات متحده فراخوان داشت

داده های NHTSA نشان می دهد که سازندگان خودرو در ایالات متحده تا 19 دسامبر 390 فراخوان صادر کرده اند که بر بیش از 25 میلیون خودرو فروخته شده در این کشور تأثیر گذاشته است. فورد برای دومین سال متوالی رتبه اول را به خود اختصاص داد و پس از آن فول، واگن با 45 فراخوان که بیش از 1 میلیون خودرو را تحت تاثیر قرار داد و کامیون دایم، با 42 فراخوان از 273311 خودرو قرار گرفت. Stellantis با 38 فراخوان (بیش از 3 میلیون وسیله نقلیه تحت تأثیر)، ،ت ریور با 35 فراخوان (203694 خودرو تحت تأثیر) و جنرال موتورز با 30 فراخوان (3.26 میلیون وسیله نقلیه تحت تأثیر قرار گرفتند) چهارم شدند.

22 ع، ها

فورد F-150 رپتور 2022 ،مت جلویی خارجی

داده‌های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه تا ۱۹ دسامبر ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که فورد در سال گذشته بیشترین فراخوان خودرو را در ایالات متحده انجام داده است. در مجموع 65 کمپین، این خودروساز بیضی آبی بیش از 8.6 میلیون خودرو را در کشور فراخوانده است که به طور قابل توجهی بیشتر از هر خودرو دیگری در صنعت خودروسازی ایالات متحده است.

جیم فارلی، مدیر عامل فورد گفته است که “ما در حال بهبود کیفیت اولیه و راه اندازی خود هستیم، اما کیفیت کلی ما آنطور که باید و می تواند خوب نباشد.” ماریا بوچکوفسکی، سخنگوی فورد نیز به این موضوع گفت اخبار خودرو “به همین دلیل است که ما در حال استقرار یک فرآیند جامع پایان به انتها برای افزایش کیفیت و بالا نگه داشتن آن هستیم – در طراحی، تولید، تحویل، خدمات پس از فروش و پشتیب،.”

به طور کلی، چندین عامل وجود دارد که بر تعداد فراخوان های سالانه یک خودروساز تأثیر می گذارد. به ،وان مثال، هرچه تعداد مدل های جدید بیشتر باشد، شانس فراخوان بیشتر است. از سوی دیگر، افزودن بیشتر و بیشتر ویژگی‌های ایمنی و کمکی با تکنولوژی بالا، به م،ای افزایش تعداد فراخوان‌ها نیز هست. Buczkowski خلاصه می‌کند: «در حالی که ما هرگز نمی‌خواهیم مشتریان با مشکلات محصولات ما در مواقع ضروری ناراحت شوند، از فراخوان‌ها برای جلب توجه آنها استفاده می‌کنیم.

ماه نوامبر مخصوصاً برای فراخوان در فورد بسیار شلوغ بود، زیرا این خودروساز نیم میلیون Broncos را به دلیل خطر آتش سوزی و حدود 450000 کامیون F-150 را به دلیل ،ابی احتمالی موتور برف پاک کن فراخوان کرد. با این حال، بیشترین دسته بندی قطعاتی که برای این شرکت به یاد می آورد، پیشرانه ها بودند. فراخوان بزرگ دیگری که فورد مجبور به صدور حدود 50000 خودروی کراس اوور الکتریکی موستانگ ماخ-ای با افت بالقوه برق بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/629123/ford-most-recalls-us-automakers/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.