فورد ماوریک با سیستم تعلیق پایین تر یک کامیون خیابانی سرگرم کننده در عکس های جاسوسی جدید است

ع، های جاسوسی فورد ماوریک پایین آمد جک هالیس، معاون ارشد عملیات خودروی تویوتا موتور آمریکای شمالی، سال گذشته گفت که فضایی زیر تاکوما در خط تولید آن وجود دارد، و شایعات همچنان در حال چرخش هستند مبنی بر اینکه Ram رام جدید را به ایالات متحده خواهد آورد. این خودروساز به نحوه مشارکت مهندسان آمریکایی خود در توسعه کامیون اشاره کرد. دسته اولیه در برزیل در 28 دقیقه فروخته شد، بنابراین می تواند در آمریکای کامیون دوست محبوب شود.

این شرکت در ک، جدید کامیون‌های کوچک پیشتاز است و از هیوندای سانتا کروز در سه ماهه اول سال 2023 پیشی گرفته است. فورد در ماه مارس اعلام کرد که تولید ماوریک را افزایش خواهد داد تا با تقاضا همگام شود. با این حال، این موفقیت باعث شده تا دیگر خودروسازان به یک تکه از کیک توجه کنند و Maverick به زودی با رقابت جدیدی روبرو خواهد شد.

قبلاً ماوریک پایین‌تری را دیده بودیم، اما دارای ،وجی‌های اگزوز دوگانه منظم از طریق سپر عقب و ف،های جدید گلگیر بود که در این نمونه‌ها وجود ندارد. شایعاتی مبنی بر اینکه فورد نسخه اسپرت تری از این کامیون را ارائه خواهد کرد وجود دارد، اما شواهد کمی مبنی بر اینکه آبی بیضی روی چنین کامیونی کار می کرد، وجود داشت. و حتی پس از آن، ما از برنامه های محصول آینده فورد اطلاعی نداریم.

ع،‌های جاسوسی جدید نشان می‌دهد که فورد حداقل در حال آزمایش نسخه‌ای از ماوریک کم‌سوار است. به راحتی می توان گفت که دو کامیون موجود در گا،ی ع، زیر بسیار نزدیکتر از پیکاپ در حال فروش به زمین هستند، اما مشخص نیست که آیا این خودروساز برنامه ای برای ارائه چنین نسخه ای دارد یا خیر. چند وسیله نقلیه آزمایشی به این م،ی نیست که فورد هرگز آن را تولید خواهد کرد و ارتفاع سواری کمتر می تواند پوششی برای آزمایش های دیگر باشد. خودروسازان اینطوری حیله گر هستند.

Atlas Blue Metallic One XLT است، در حالی که کامیون نقره ای نمادین یک تریم Lariat است. با این حال، این دو از ،مت پشتی بسیار شبیه به هم هستند. به نظر نمی رسد فورد علاوه بر کاهش طرح ها، آنها را تغییر داده است.

فورد ماوریک را دو سال پیش معرفی کرد و خط تولید خود را با ترمور در سال 2022 گسترش داد. این پیکاپ مقاوم سیستم تعلیق اصلاح شده، خنک کننده گیر،س، نیم شفت های ارتقا یافته و ارتفاع من، را دریافت کرد و اگر فورد تصمیم بگیرد تعجب نخواهیم کرد. یک بار دیگر تعلیق را دوباره کار کنید، اما در جهت مخالف.

8 ع، ها

فورد تنها ماوریک ترمور خشن را با موتور 2.0 لیتری اکوبوست عرضه می کند و می تواند نسخه کامیون های خیاب، را نیز به همین صورت محدود کند. با این حال، این دو پیکاپ تا زم، که اطلاعات بیشتری از FoMoCo بد،م یا تعداد بیشتری از آن‌ها را در خیابان مشاهده کنیم، کمی مرموز هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/674690/ford-maverick-lowered-suspension-street-truck-spy-pics/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.