فورد ماوریک لوبو کامیون خیابانی است که دوباره متولد شده است
انتشار: مرداد 11، 1403
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404

فورد ماوریک لوبو کامیون خیابانی است که دوباره متولد شده است


هنگامی که فورد دیروز ماوریک 2025 را به بازار عرضه کرد، سرانجام به مردم آنچه را که می خواستند داد: یک نسخه هیب، AWD. همانطور که مشخص است، Blue Oval با عرضه Lobo، خط تولید را بیشتر گسترش می دهد. در زبان اسپ،ایی "Wolf" (همچنین نام F-150 در مکزیک)، طعم جدید یک کامیون عملکرد خیاب، است.

در مقایسه با تریم معمولی کامیون های جمع و جور محبوب، Lobo 0.5 اینچ پایین تر در محور جلو و 1.12 اینچ در عقب قرار دارد. این سیستم تعلیق سفت شده همراه با دمپرهای عقب تک لوله ای Maverick Tremor اما با تنظیم خاصی ارائه می شود. ارتفاع سقف 0.8 اینچ کاهش یافته است و چرخ های 19 اینچی مشکی "توربوفن" به نظر می رسد که از یک اسکورت RS Cosworth گرفته شده اند.

در محور جلو، Maverick Lobo از کالیپرهای ترمز دو پیستونی Focus ST استفاده می کند. علاوه بر این، قفسه فرمان سریعتر از Kuga، نسخه اروپایی Escape می آید. از موستانگ Mach-E، پایه های پایه بالایی و بوش های قفسه فرمان را دریافت می کند. تغییرات دیگر شامل خنک سازی ارتقا یافته با به ارث بردن ویژگی های بسته یدک کش 4K با رادیاتور و فن بزرگ تر، همراه با خنک کننده روغن گیر،س است.

فورد به کوچکترین پیکاپ خود یک حالت اختصاصی Lobo هدیه می دهد که قرار نیست در جاده های عمومی از آن استفاده کنید. بردار گشتاور را از طریق واحد محرک عقب دوکلاچه روشن می کند و سیستم کنترل پایداری را شل می کند. این امر باعث می شود که راننده با رفتن به پهلو، کمی لذت ببرد. فورد ادعا می کند که حالت Lobo به ،وان معادل ماوریک با حالت پیست موجود در ماشین پونی موستانگ عمل می کند.

اگر به دنبال قدرت بیشتر در زیر کاپوت هستید، ناامید شوید. Maverick Lobo از همان موتور 2.0 لیتری بنزینی توربوشارژ استفاده می کند که اکنون 238 ، بخار برای سال 2025 تولید می کند که 12 ، بخار در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است. گشتاور بدون تغییر باقی می ماند، در 277 پوند فوت.

این موتور به همان گیر،س هشت سرعته اتوماتیک یا متغیر پیوسته موجود در سایر مدل های ماوریک متصل نیست. درعوض، این خودرو به یک خودروی هفت سرعته با دنده های پدال برگرفته از خودروی متمرکز اروپایی متصل است. (دریافت؟) هات هچ که قبلا ذکر کردیم.

فراتر از اصلاحات مک،کی، برخی تغییرات زیبایی نیز وجود دارد. ماوریک لوبو به غیر از چرخ های با طعم قدیمی، سقف مشکی دارد. علاوه بر این، سپر عقب و قالب های راکر اکنون رنگی مشابه بدنه دارند. نمای جلو منحصر به کامیون اسپورت است، همانطور که لهجه های آبی Grabber و Electric Lime داخل آن هستند.

قیمت از 36595 دلار (شامل مقصد) برای مشخصات استاندارد شروع می شود. به سراغ مدل مجهزتر بروید و 42090 دلار خواهید پرداخت. فقط دومی را می توان از قبل سفارش داد. پایه Lobo قبل از پایان سال دنبال خواهد شد. تحویل هر دو از ابتدای سال 2025 شروع می شود.

فورد ماوریک لوبو 2025

21 ع، ها

آب کم عمق


منبع: https://www.motor1.com/news/728681/2025-ford-maverick-lobo-debut/