فورد موستانگ Mach-E رالی را در Goodwood معرفی می کند و شما می توانید یکی از آن ها را بخرید

طراحی شده برای رفتن به جایی که یک موستانگ قبلاً نرفته است – جایی که آسفالت به پایان می رسد و جاده خاکی شروع می شود – موستانگ Mach-E رالی اولین شاسی بلند الکتریکی فورد است که از رالی الهام گرفته شده است.

این خودروساز هنوز هیچ جزئیاتی در مورد این خودرو ارائه نکرده است، اما چندین ع، منتشر کرده است که نشان می‌دهد خودروی برقی با پوشش کامل بدنه سفارشی با برگردان‌های “Mach-E Rally” در کناره‌های آن، پوشیده شده است.

فورد می گوید موستانگ Mach-E رالی از پاییز امسال، ابتدا در ایالات متحده و اروپا برای سفارش در دسترس خواهد بود.

این به علاقه مندان و تماشاگران این امکان را می دهد که نگاه خوبی به رالی موستانگ Mach-E داشته باشند و آن را در عمل ببینند – البته فقط روی آسفالت.

‌”Mustang Mach-E آزادی و سرگرمی موستانگ را در اختیار گرفت و آن را عاری از انتشار گازهای گلخانه‌ای کرد. اکنون با Mustang Mach-E Rally، ما به مشتریان خود این آزادی را می‌دهیم که از آسفالت و فراتر از مسیر ش،ته خارج شوند.”

نمای بیرونی سه ربع جلو فورد موستانگ ماخ-ای رالی 2024

دارن پالمر، معاون برنامه‌های خودروهای الکتریکی، فورد مدل e

7 ع، ها

با نگاهی دقیق تر به این تصاویر، جزئیات جالبی آشکار می شود. این موارد عبارتند از اسپوی، سقفی به س، رالی که در هر طرف با لوگوی سفید موستانگ مزین شده است، جلوپنجره مصنوعی سفارشی با دو چراغ گرد اضافی، قلاب یدک‌کش قرمز در جلو، چرخ‌های سفید س، رالی پوشیده شده با BF Goodrich Trail Terrain T/. یک ،تیک و محافظ های گلی.

فورد در فستیوال سرعت گودوود امسال یک حضور غافلگیرکننده دارد و نام آن رالی موستانگ ماخ-ای است. مدل جدید اولین بار در نزدیک به شش دهه است که پلاک موستانگ با رالی مرتبط می شود.

از امروز، این شاسی بلند الکتریکی با طعم رالی از تپه گودوود با قهرمان سابق مسابقات رالی جه، و راننده فعلی M-Sport فورد پوما هیب، رالی، اوت تاناک پشت فرمان خواهد رفت.

سپرهای جلو و عقب کاملاً شبیه به سپرهای قبلی هستند موستانگ Mach-E GT. در داخل، Mach-E Rally تقریباً مشابه Mach E-GT به نظر می رسد، اگرچه ،اصر ،ی روی پشتی صندلی های جلو، فرمان و داشبورد و همچنین تزئینات فیبر کربن مانند در ،مت پایینی بدنه را نشان می دهد. خط تیره.

آب کم عمق هیچ مشخصات پیشرانه‌ای را فاش نکرد، اما اگر شباهت‌های ظاهری با Mach-E GT به بخش پیشرانه تبدیل شود، Mach-E Rally یک پیشرانه دو موتوره با قدرت 480 ، بخار (358 کیلووات) و 600 پوند فوت خواهد داشت. (813 نیوتن متر) گشتاور. در Mach-E GT، این برای شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت در 3.8 ث،ه کافی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/676946/ford-mustang-mach-e-rally/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.