فورد موستانگ RTR 2024 در 24 می رونمایی می‌شود، جلوپنجره با چراغ‌های LED تیز شده است

در حالی که موتورها از نسل فعلی خارج می شوند، موتور 4 سیلندر 2.3 لیتری اکوبوست توربوشارژ و 8 سیلندر 5.0 لیتری تنفس طبیعی قدرت بیشتری نسبت به قبل دارند. این دو موتور به ترتیب 315 و 480 ، بخار قدرت تولید می کنند که با ارتقاء اگزوز GT به 486 می رسد.

در پست قبلی اینستاگرام، RTR Vehicles جلوپنجره بالایی خودرو را به نمایش گذاشت و طراحی مش، و چراغ‌های LED ذوزنقه‌ای شکل موستانگ RTR Spec 2 را به‌طور کامل نشان داد. این تغییرات می تواند شامل یک شکاف جلو جدید، رکاب های جانبی جدید و چرخ های جدید باشد، اگر طرح قبلی مدل نشانه ای باشد.

Mustang Dark Horse تاکنون در صدر خط تولید نسل هفتم قرار دارد. 500 ، بخار قدرت و 418 پوند فوت گشتاور تولید می کند، اما فورد بیش از قدرت اضافی به تریم اضافه می کند. این خودرو همچنین دارای دیفرانسیل لغزش محدود Torsen، میله نوسان عقب بزرگتر، برج بند و دمپرهای جلو ارتقا یافته است.

جالب است که ببینیم چه تغییرات دیگری در موستانگ RTR جدید در راه است. RTR Vehicles برای توسعه ترمز دریفت مدل 2024 از نزدیک با فورد همکاری کرد. این دو همچنین در ساخت موستانگ RTR Spec 5-FD برای Formula Drift با یکدیگر همکاری ،د. این موتور 1300 ، بخار قدرت دارد که برای راهیابی به موستانگ RTR جاده ای بسیار بعید است، اما ما می تو،م رویاپردازی کنیم.




منبع: https://www.motor1.com/news/667813/2024-ford-mustang-rtr-debuts-may-24/پست اشاره به مدل RTR Spec 2 نشان می دهد که سازنده دوباره برخی ارتقاء عملکرد را ارائه خواهد کرد. جاری موستانگ RTR Spec 5 به لطف سیستم سوپرشارژر ویپل، 750 ، بخار قدرت و 615 پوند فوت گشتاور تولید می کند. از آنجایی که فورد موستانگ 2024 همچنان از پیشرانه های مشابه مدل نسل فعلی استفاده می کند، اگر Spec 5 در منو باشد، ممکن است نسل بعدی RTR عدد ،وجی مشابهی داشته باشد.

با رونمایی از نسل هفتم فورد موستانگ، هفته آینده شاهد عرضه یک نسخه ویژه خواهیم بود. این زم، است که فورد موستانگ RTR 2024 رسماً پوشش خود را می شکند و یک ویدیوی تیزر جدید نگاهی از نزدیک به جلوپنجره جدید خودرو ارائه می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.