فورد 1434 دستگاه برانکو و رنجر را برای چرخ هایی که ممکن است خارج شوند فراخوان می کند

2023 Ford Bronco Heritage Edition

علت اصلی این نقص یک خطای فرآیند مونتاژ در کارخانه فورد در میشیگان بود، جایی که ابزار خودکار مورد استفاده برای گشتاور مهره‌های چرخ جاده در سمت چپ خودرو برای تعمیر پایین بود.

فورد به مالکان اطلاع می‌دهد و به آنها توصیه می‌کند تا زم، که گشتاور روی مهره‌های چرخ عقب و جلوی سمت چپ تأیید نشده است، خودروهای خود را رانندگی نکنند. مالکان این امکان را خواهند داشت که تعمیر موبایل را در محل خود ترتیب دهند یا خودرو را برای بازرسی و تعمیرات لازم به نمایندگی منتقل کنند.

فورد به دلیل مشکل احتمالی در مهره‌های چرخ‌های سمت چپ جاده، واحدهای برونکو و رنجر مدل 2023 را فراخوان می‌کند. این نقص می‌تواند باعث شود مهره‌ها به درستی سفت نشوند و به طور بالقوه منجر به جدا شدن چرخ، ایجاد خطر در جاده و افزایش خطر آسیب یا تصادف شود. از 1434 وسیله نقلیه احتمالی درگیر، ،ن زده می شود که 19 درصد دارای این نقص هستند.

18 ع، ها

فورد شناسایی کرده است که 992 واحد Bronco و 442 Ranger تحت تأثیر فراخوان مذکور قرار گرفته اند که بین 9 تا 13 فوریه 2023 تولید شده اند. شرکت Blue Oval از هیچ گونه تصادف یا جراحت مرتبط با این وضعیت آگاه نیست، اما از یک نمونه آگاه است که یک ظاهراً چرخ جدا شده با خودروی دیگری تماس گرفته است.

در طی آن خطای ذکر شده، یک فرآیند پشتیبان دستی انجام شد، که منجر به عدم گشتاور پیچ مهره‌ها در چرخ‌های جاده سمت چپ جلو و عقب برخی از خودروها شد. مهره های شل شده ممکن است منجر به ،زش و صدا در حین رانندگی شود که یک علامت هشدار برای صاحبان وسیله نقلیه است. این به طور بالقوه می تواند منجر به جدا شدن چرخ شود که بدیهی است یک خطر ایمنی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/664350/ford-recalls-1434-broncos-rangers-wheels-that-could-come-off/

در ضمن، در صورت داشتن تمایل و توانایی، دستورالعمل هایی برای تأیید گشتاور به مالکان ارائه می شود. با این حال، فورد توصیه می‌کند که تمام خودروهای آسیب‌دیده باید از نظر اعتبار سنجی گشتاور، آسیب‌دیدگی قطعات و تکمیل تعمیر توسط یک فروشنده بازرسی شوند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.