در داخل، E-Tourneo Courier دارای طراحی داشبورد مشابه E-Transit Courier است، با نکات برجسته از جمله پانل ابزار موسوم به “digiboard” متشکل از یک دسته ابزار دیجیتال کامل و سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 4 که از طریق صفحه نمایش لمسی بزرگ 12 اینچی کنترل می شود. .
در اصل نسخه مسافری وانت پنل پیک E-Transit ماه گذشته رونمایی شدفورد E-Tourneo Courier توسط این خودروساز به ،وان یک وسیله نقلیه چندکاره پنج صندلی با ردپایی جمع و جور برای شهر توصیف شده است.
هر دو نوع در کارخانه فورد در کرایووا، روم،، جایی که در آنجا ساخته خواهد شد کراس اوور تمام الکتریکی پوما نیز ساخته خواهد شد. E-Tourneo Courier یکی از 10 خودروی تمام برقی است که فورد متعهد شده است تا سال 2024 در اروپا عرضه کند.
فورد در مورد ظرفیت بسته باتری مخفیانه باقی مانده است، اما می گوید که هم 11 کیلووات AC و هم 100 کیلووات DC شارژ می شود. گفته می شود یک شارژ معمولی AC یک شبه از 10 تا 100 درصد 5.7 ساعت طول می کشد، در حالی که شارژ از 10 تا 80 درصد در شارژر سریع DC کمتر از 35 دقیقه طول می کشد و مشتریان را قادر می سازد در 10 دقیقه به برد 54 مایل (87 کیلومتر) اضافه کنند.
از منظر استایل، E-Tourneo Courier با ارائه طرحی شبیه به SUV، به خصوص در تریم Active که در اینجا نشان داده شده است، بر روی ظاهر E-Transit Courier استوار است، به خصوص در تریم Active که در اینجا نشان داده شده است، که کنتراست رنگ سقف، قالب های قوس چرخ، میله های سقف، و پارچه های صندلی منحصر به فرد E-Tourneo Courier Active همچنین دارای صفحات اسکید جلو و عقب است.
همانند E-Transit Courier، E-Tourneo Courier هم پیشرانه های ICE و هم تمام الکتریکی را ارائه می دهد. به لطف نوار نوری منحصر به فرد ساحل به ساحل و جلوپنجره الماس کرومی با امضای فورد، EV به راحتی از برادر گازسوز خود متمایز خواهد شد.