فورد F-150 رپتور توسط Vilner تغییر کاملی در فضای داخلی به سبک قدیمی دریافت کرد


اگر نام Vilner زنگ نزند، مخفف یک شرکت تیونینگ است که بر ایجاد پروژه های داخلی منحصر به فرد متمرکز است و در بلغارستان مستقر است. این یکی از شناخته شده ترین شرکت های خودروسازی کشور است که یک بخش مستقل چینی برای بازار محلی دارد. ویلنر همچنین فضای داخلی ریمک کانسپت وان را خلق کرد اما برای پروژه اخیر آن، آتلیه روی چیزی کاملا متفاوت کار کرد – نسل اول فورد F-150 رپتور.

این وسیله نقلیه به ،وان یک رپتور “فرسوده و معمولی” به مغازه رسید که خسته و غمگین به نظر می رسید، اما صاحب آن می خواست با تغییر کامل فضای داخلی به آن جان تازه ای بدهد. Vilner بیش از حد خوشحال بود که به طراحی مجدد کابین کمک کند و بیشتر طرح اولیه کامیون را حفظ کرد اما تقریباً هر سطح را با مواد جدید پوشاند. اولین گام یک تصویرسازی دیجیتالی دقیق بود که در مقابل چشم مشتری زنده شد.

فورد F-150 رپتور توسط ویلنر

9 ع، ها

با نگاهی به ع، های موجود در گا،ی پیوست شده در بالا، نتیجه ممکن است فنجان چای همه نباشد، اما باید اذعان کنیم که توجه به جزئیات کاملاً شگفت انگیز است. چرم قهوه ای به س، قدیمی که با پرکاربردترین مواد شروع می شود، بخش های بزرگی از داشبورد، پنل درها، کنسول مرکزی و صندلی ها و همچنین ،مت مرکزی فرمان را پوشش می دهد. چرم مشکی کنتراست بسیار مورد نیاز را ایجاد می کند.

سقف، ستون ها و آفتابگیرها به ،ه خود با چرم نرم آلکانترا با دوخت سفید و پانل های تزئینی داخلی مشکی تزئین شده اند. لهجه های چوبی را می توان بر روی پانل های درب و همچنین تزئینات ف،ی رنگ یافت. هر چیز دیگری در داخل کابین – سیستم صوتی، دسته ابزار و کنسول مرکزی – موجود است اما به خوبی با فضای داخلی بازطراحی شده ،یب می شود.

ما سال مدل دقیق این F-150 رپتور را نمی د،م، اما می د،م که یک موتور V8 در زیر کاپوت دارد. نسل اول شاسی بلند پرفورمنس با موتور 5.4 لیتری V8 استاندارد با 320 ، بخار قدرت و 390 پوند فوت گشتاور یا 6.2 لیتری V8 اختیاری با قدرت 411 ، بخار و 434 پوند فوت به فروش رسید. برای مدل سال 2011، مدل اول متوقف شد و واحد قدرتمندتر به ،وان تنها گزینه باقی ماند تا اینکه تولید در سال 2014 به پایان رسید.


منبع: https://www.motor1.com/news/671790/ford-f-150-raptor-vilner-tuning/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.