با توجه به گاهشماری رویدادها، مشکل زم، رخ داد که یک ابزار مهرهای سهپایه DC خودکار جایگزین فرآیند دستی در 18 آوریل 2022 برای ،تیکهای 37 اینچی شد. با این حال، ابزار مهره ای جدید DC “به اشتباه روی گشتاور اسمی 170 نیوتن متر به جای 200 نیوتن متر در نظر گرفته شده تنظیم شده است.” پس از بررسی 477 خودرو، 236 دستگاه با گشتاور باقیمانده کم یافت شد.
فورد در حال فراخو، برخی از واحدهای F-150 رپتور 2022 است که در سال جاری تولید شده اند. در اطلاعیه ای که از طریق اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) منتشر شد، شرکت Blue Oval اعلام کرد که مشکل در مهره های لوله کامیون ها است که ممکن است به دلیل نقص در فرآیند تولید شل شده باشد.
منبع: https://www.motor1.com/news/610896/2022-raptor-loose-wheels-recall/
شایان ذکر است، قبلاً خط تولید F-150 Raptor را به دلیل تایرهای 37 اینچی اختیاری تنظیم کرده است. با این ،تیکها، ظاهراً کامیون خیلی بلندتر از آن بود که در کارخانه جا بیفتد. فورد 15 ماه را صرف یافتن راه حلی برای این مشکل کرد.
این، البته، می تواند منجر به شل شدن اتصال چرخ و جدا شدن احتمالی چرخ از خودرو شود و خطر تصادف را افزایش دهد. گروه بررسی نگر، انتقادی فورد (CCRG) هیچ گزارشی مبنی بر شل شدن چرخهای جاده یا جدا شدن آنها شناسایی نکرده است.
22 ع، ها