فورد F-150 2024 دوباره بدون کامو، این بار در لاریات تریم جاسوسی کرد

8 ع، ها

ع، جاسوسی نمای جانبی فورد F-150 2024 F-150 جدید چه زم، معرفی می شود؟ برای همه مقاصد و مقاصد، ما قبلاً اولین نمایش خارجی را برای سطوح مختلف، هرچند غیررسمی، داشته ایم. با توجه به این مشاهدات در چند هفته گذشته، اگر فورد اعلام رسمی F-150 2024 را تا پایان ماه اوت اعلام نکند، شگفت زده خواهیم شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/678171/2024-ford-f150-spied-a،n-wit،ut-camo-lariat-trim/

در خارج، فیس لیفت جزئی است و به همین دلیل، ما مشکوک هستیم که هیچ تغییری در پیشرانه ایجاد نشود. F-150 در حال حاضر با موتورهای V6 و موتور 5.0 لیتری V8، موتور 5.2 لیتری V8 سوپرشارژر رپتور R در دسترس است. در هر صورت، برخی از تغییرات جزئی در سطوح قدرت می‌تواند به‌روزرس، بصری را همراهی کند.

لاریات که اکنون در دوربین گرفته شده است، به F-150 Platinum 2024 که در 14 ژوئیه دیدیم و F-150 Tremor مقاوم 2024 که در 5 ژوئیه ضبط شده است، می پیوندد. ما هنوز فضای داخلی را ندیده‌ایم، اما نگاه‌های اجمالی به شیشه‌های کناری گاهی اوقات پوشش‌هایی را در بالای داشبورد نمایان می‌کند. این احتمالاً بدان م،ی است که چیزی در آنجا وجود دارد که ارزش پنهان ، دارد، شاید یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بزرگتر.

آیا فورد از برزنت های مشکی یا پوشش استتار سفید تمام شده است؟ به دلایلی که ما کاملاً نمی‌د،م، به نظر می‌رسد این خودروساز کاملاً راضی است که پیکاپ‌های F-150 2024 فیس لیفت شده را در خیابان‌های دیترویت بفرستد. و عکاسان جاسوس ما در هنگام ع، گرفتن کاملا راضی هستند.

با حرکت به سمت عقب، اگر چیز متفاوتی نمی دیدید، شما را سرزنش نمی کنیم. چراغ های عقب مانند قبل هستند، اما ساختارهای روشنایی داخلی جدید هستند. ،وجی های دوگانه اگزوز از گوشه ها از طریق قوس های قالبی در سپر خارج می شوند. درب عقب نیز کمی اصلاح شده است.

ما نسبتاً مطمئن هستیم که فورد خا،تری که در اینجا مشاهده می شود یک F-150 در تریم لاریات است. ظاهر کلی با سطوح فعلی لاریات مطابقت دارد، و همچنین، نشان عجیب و غریب Lariat در نمای ساده روی گلگیر وجود دارد. پشت چراغ های جلوی اصلاح شده قرار می گیرد که دارای چراغ های عمودی در گوشه ها هستند. ساختار نورپردازی داخل لنزها نیز متفاوت است و آنها به س، های جدید مش، متصل می شوند. همه اینها بالای یک فاسیای پایینی جدید قرار می گیرد که زوایای آن را حذف می کند و دارای چراغ های رانندگی مستطیلی در دو طرف یک دریچه جدید مستطیلی شکل است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.