فولکس واگن آیدی را تماشا کنید. وزوز از طریق مخروط ها برای انجام تست گوزن

ون در این ویدیو ابتدا از اسلالوم عبور می کند. بازبین به نسبت چرخش بدنه و فرمان کند اشاره می کند. زمان آن 25.7 ث،ه است که به راحتی از رقم 26.5 ث،ه برای VW Multivan 1.4 eHybrid بالاتر است. شناسه. Buzz همچنین یک اتوبیوگرافی Land Rover Range Rover Sport P510e را ش،ت می دهد که در 26.1 ث،ه از م،وط ها عبور می کند.

خودروهای ون به دلیل هندلینگ اسپرت خود شهرت خاصی ندارند، بنابراین دیدن اینکه چگونه VW ID مخصوص اروپاست، بسیار جذاب است. Buzz تست ،ن و اسلالوم را انجام می دهد. EV الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل در ارزیابی ها بسیار خوب عمل می کند.

فول،‌واگن قبلاً برنامه‌های خود را برای ارائه یک نوع کمپر از ID تأیید کرده است. Buzz کمی بعد از 2025. هنوز هیچ جزئیاتی در مورد آن در دسترس نیست، و هیچ اطلاعاتی در مورد آوردن این RV به ایالات متحده وجود ندارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/674610/vw-id-buzz-moose-test-video/

GTX در سال 2024 با سیستم چهار چرخ متحرک، 335 ، بخار و سرعت 0-62 مایل در ساعت 6.4 ث،ه به این محدوده خواهد پیوست.

شناسه فول، واگن  Buzz LWB (2023)

30 ع، ها

این شناسه شاسی کوتاه است. وزوز با یک موتور الکتریکی تکی که در عقب نصب شده است که 201 ، بخار قدرت دارد. روی ،تیک های Continental EcoContent 6 سوار می شود.

شناسه. Buzz با فضایی برای حدا،ر هفت مسافر به ایالات متحده می آید. برای ایجاد فضا برای آنها، فاصله بین دو محور 9.8 اینچ بیشتر از نسخه در این تست است. ،یداران می توانند یک سانروف پانوراما عظیم 16.1 فوت مربعی تهیه کنند.

شناسه آمریکای شمالی Buzz با بسته های باتری 82 کیلووات ساعتی (77 کیلووات ساعت قابل استفاده) و 91 کیلووات ساعت (قابل استفاده 85 کیلووات ساعت) در دسترس است. یک موتور نصب شده در عقب 282 ، بخار قدرت و 413 پوند فوت تولید می کند. رسیدن به سرعت 62 مایل در ساعت 7.9 ث،ه طول می کشد و حدا،ر سرعت آن 100 مایل در ساعت است.

تست ،ن چالش برانگیزتر است. اولین تلاش با سرعت 47 مایل در ساعت (76 کیلومتر در ساعت) است، اما ID. Buzz در بخش دوم و سوم به م،وط ها برخورد می کند. ون در نهایت می تواند با سرعت ورودی 44 مایل در ساعت (71 کیلومتر در ساعت) به موفقیت دست یابد. تلاش با سرعت 50 مایل در ساعت (81 کیلومتر در ساعت) با عدم امکان رانندگی در ،مت سوم مسیر، یک ش،ت کامل است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.