در آوریل 2022، هربرت دیس، مدیرعامل وقت گروه فول،واگن گفته شد که این شرکت “مشتری آمریکایی را به اندازه کافی جدی نگرفته است.”
سپس گروه فول، واگن ماه بعد اعلام کرد که در حال احیای نام Scout برای ایالات متحده است. اگر فکر می کنید که این حرکت با هدف فول، واگن برای فروش بیشتر وسایل نقلیه در ایالت مرتبط بود، درست می گویید.
در ویدئویی که توسط گروه فول، واگن منتشر شد، این شرکت توضیح داد که احیای برند Scout تصمیم گرفته شد تا آمریکاییهای بیشتری را به ،ید بیشتر محصولات آن وادار کند. هدف دستیابی به 10 درصد سهم بازار بود و جایگاه نمادین برند Scout در ایالات متحده باید به این شرکت کمک کند تا به آن دست یابد.
دیس پیش از این گفت: «پس از چرخش موفقیت آمیز فول، واگن در ایالات متحده، ما اکنون از فرصت استفاده می کنیم تا موقعیت خود را در یکی از بازارهای رشد قابل توجه خودروهای برقی تقویت کنیم. برقیسازی فرصتی تاریخی برای ورود به بخش بسیار جذاب پیکاپها و R-SUV به ،وان یک گروه فراهم میکند و بر جاهطلبی ما برای تبدیل شدن به یک بازیگر مرتبط در بازار ایالات متحده تاکید میکند.
پلاک Scout تنها نش، برای شاسیبلندها و کامیونهای VW الکتریکی نخواهد بود که در ایالات متحده فروخته میشوند. این یک برند مستقل تحت گروه فول، واگن خواهد بود، یک واحد مجزا که به طور مستقل مدیریت خواهد شد و در ایالات متحده فعالیت خواهد کرد. در این ماه، فول،واگن اسکات کیوگ را به،وان مدیر عامل Scout معرفی کرد که مسئولیت ساخت این برند را بر عهده دارد.
پیش بینی می شود که Scout در سال 2026 شروع به ساخت خودرو کند، اما نمونه های اولیه وانت و شاسی بلند جدید باید تا دو سال دیگر معرفی شوند. شایان ذکر است، خودروهای برقی Scout از “مفهوم پلت فرم فنی جدید” استفاده خواهند کرد.
در حالی که احیای برند Scout تحت هدایت Diess در نظر گرفته شده بود، تکمیل پروژه اکنون تحت رهبری الیور بلوم، مدیرعامل پورشه، که اخیراً به ،وان رئیس هیئت مدیره گروه VW انتخاب شده است، انجام می شود. بلوم رهبری پورشه و گروه فول، واگن را بر عهده خواهد داشت و افزود که به ،وان رئیس هر دو شرکت بر روی مشتریان، برندها و محصولات تمرکز خواهد کرد.
منبع: https://www.motor1.com/news/600006/volkswagen-explains-scout-،nd-revival/