بر،بهایی که روی چراغهای جلو و عقب میبینید در آنجا گذاشته شدهاند تا این توهم را القا کنند که چیزی جز تیگوان در فروش امروزی نیست. علاوه بر این، نوارهای نقرهای جلوپنجره نیز مانند خطوط C شکل روی سپر جلو، همین کار را انجام میدهند. بیشتر از همان جعلی را می توان در امتداد پایین درها و همچنین روی سپر عقب یافت. به نظر میرسد فول،واگن میخواهد باور کنیم که در حال بررسی یک نسخه eHybrid از کراس اوور فعلی هستیم، بهویژه یک R-Line با اگزوز چهارگانه مصنوعی.
بسته بندی ممکن است در نیمه دوم سال 2023 از بین برود.
منبع: https://www.motor1.com/news/625204/2024-vw-tiguan-spy-p،tos/
تصاویری از فضای داخلی در این مجموعه موجود نیست، اما نمونه اولیه متفاوتی در ماه سپتامبر توسط پاپاراتزی های خودرو با صفحه نمایش لمسی ID-sque شکار شد. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی دیگر مانند مدل فعلی بهخوبی در کنسول مرکزی ادغام نشده است، اما پوشش نقرهای آن این است که از بالای داشبورد مانند انگشت شست زخمی بیرون نمیآید. این یک مصالحه است که ما با آن موافقیم، به شرطی که به طرح نهایی نگاه کنیم.

با داشتن چنین خط تولید گسترده، دائماً احساس می شود که فول، واگن قصد دارد خودرویی را در میانه چرخه ظاهر کند یا آن را به نسل بعدی منتقل کند. 2023 یک تیگوان جدید را آغاز می کند، اما در این بین، این کراس اوور جمع و جور در حال آزمایش در هوای سرد است تا مشکلات پیش از عرضه به بازار را برطرف کند. یک نمونه اولیه استتار شده هوشمندانه توسط جاسوسان ما در حال تلاش مشاهده شد (اما ش،ت خورده) شبیه مدل فعلی باشد.
ظاهر فریبنده را نادیده بگیرید و باید متوجه شوید که نمونه اولیه بزرگتر از تیگوان است که همه ما با آن آشنا هستیم. علاوه بر این، شکل جعبه ای تا حد زیادی از بین رفته و با ظاهری منحنی تر شبیه ID.4 کاملاً الکتریکی جایگزین شده است. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا فول،واگن مشتق دیگری از All،e را عرضه میکند یا این خودرو را تنها در یک اندازه میسازد. این خودروی آزمایشی دارای بدنه کامل تولیدی است که به ما میگوید مدل نسل سوم در حال نزدیکتر شدن است.

23 ع، ها