فولکس واگن نسخه جدید گلف GTI را در 31 می رونمایی خواهد کرد

فولکس واگن نسخه جدید گلف GTI را در 31 می رونمایی خواهد کرد

فول، واگن نسخه جدید گلف GTI را اوا، این ماه معرفی می کند. مدیر عامل شرکت توماس شافر یک ویدیوی کوتاه را در حساب کاربری خود در لینکدین منتشر کرد که در آن تاریخ رونمایی از این خودرو – 31 مه، در جریان Nurburgring 24 Hours – در حالی که این برند پنجاهمین سالگرد گلف را در سال 2024 جشن می گیرد، فاش کرد.

این ویدیو نشان می‌دهد که هاتچ در حال عبور از مسیر مسابقه نمادین است، اما فول، واگن جزئیات دقیق‌تری را پی،ل‌سازی کرده است. از آنچه می تو،م بگوییم، نسخه جدید از سپر جلوی اسپرت تری استفاده می کند. لهجه ای که از پایین جمع می شود در این نسخه طول، تر است و مانند دندان های نیش مع، به سمت گلگیرهای بیرونی حرکت می کند.

این واضح ترین تفاوت است، اما ما انتظار داریم فول، واگن سایر ،اصر را تغییر دهد. سپر عقب اصلاح‌شده، چرخ‌های منحصربه‌فرد و تزئینات داخلی سفارشی و گلدوزی‌ها همگی روی میز هستند.

با جشن گرفتن 50 سالگی گلف فول،‌واگن، احتمال زیادی وجود دارد که نسخه جدید GTI مدل Clubsport 50 یا Edition 50 باشد. فول، واگن از Mk3 20 Years Edition هر پنج سال یک بار خودروهای سالگرد تولید می کند.

Clubsport 45 که در سال 2021 وارد بازار شد، می‌تواند طرحی برای ارتقای مورد انتظار در این مدل نسخه ویژه بعدی باشد. 45 س، تر از GTI استاندارد بود، اگزوز اسپرت تیت،وم Akrapovič داشت و قدرت بیشتری نسبت به نسخه معمولی داشت – 292 ، بخار و گشتاور 295 پوند فوت.

GTI 2024 در ایالات متحده قدرت 241 ، بخار و 273 پوند فوت تولید می کند، و هنوز مشخص نیست که آیا نسخه ویژه جدید وارد آمریکا خواهد شد یا خیر. فول،‌واگن تنها چند هفته دیگر تمام جزئیات را مشخص خواهد کرد.

منبع: https://www.motor1.com/news/719515/new-volkswagen-golf-gti-v،t/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.