در سال 2021، فول، واگن یک بی،ه مطبوعاتی در مورد قصد خود برای تبدیل شدن به یک “ارائه دهنده تحرک مبتنی بر نرم افزار” منتشر کرد. جدا از اصطلاحات بازاریابی، این اعلامیه همچنین شامل اخباری در مورد نسل نهم گلف بود که اوا، این دهه عرضه می شود. توماس شافر، مدیر عامل شرکت، فوراً تا آگوست 2022 صحبت کرد دنیا در مورد اینکه چگونه افزایش هزینه های توسعه با موتورهای احتراقی آینده هاچ ، را نامشخص می کند. وی افزود که این تصمیم در 12 ماه آینده اتخاذ خواهد شد.
در نمایشگاه خودروی لس آنجلس که در حال انجام است، برترینهای فول، واگن نشستند و با او گفتگو ،د. اتوموبیل درباره سرنوشت مدل جمع و جور نمادین. جای تعجب نیست که این شرکت مستقر در ولفسبورگ به اندازه کافی باهوش است که نام “گلف” را با توجه به میراث پشت آن زنده نگه دارد و از اواسط دهه 1970 بیش از 35 میلیون خودرو فروخته است.
به این منظور، شفر گفت: “به هیچ وجه ما نام گلف را رها نمی کنیم. ما نام های تجاری نمادین، Golf و GTI داریم. دیوانگی است که بگذاریم آنها بمیرند و از بین بروند.”

53 ع، ها
یک سوال پیش میآید: این خودرو در کجای خط شلوغ فول،واگن قرار میگیرد؟ همانطور که مشخص است، ID.3 هرگز جانشین گلف نبوده است. شفر آن را به ،وان “بیشتر گلف پ،” توصیف کرد. برای ،، که با دومی ناآشنا هستند، این یک مینی ون جمع و جور بود که بین سال های 2004 تا 2014 با سقف بلندتر در مقایسه با دریچه معمولی فروخته شد. این خودرو بر اساس پلت فرم PQ35 در زیر توران قرار داشت و در نسل پنجم و ششم گلف در دسترس بود.
Schäfer پیشنهاد کرد که نسل بعدی گلف کوچکتر از ID.3 خواهد بود، به این م،ی که بالاتر از خودروی برقی شهری ID.2 اما زیر نسل بعدی ID.3 قرار خواهد گرفت. در مورد نحوه نامگذاری آن، مدیر عامل فول، واگن نشان داد که می تواند به ،وان شناسه به بازار عرضه شود. گلف این یک تصمیم جالب است زیرا بسیاری از ما فکر میکردیم ID.3 در نهایت زم، که همه چیز برقی شود جایگزین گلف میشود.
مبادا فراموش کنیم فول،واگن اخیراً نسخه متقاطع ID.3 را معرفی کرده است، بنابراین تعداد کمی از مدلهای مشابه در اندازه وجود خواهد داشت. Schäfer گفت که به طور چشمگیری متفاوت از هاچ است که در سال 2023 هنگامی که یک مشتق GTX با عملکرد بالا ظاهر می شود، فیس لیفت می شود.
منبع: https://www.motor1.com/news/622372/vw-golf-ninth-generation-confirmed/