فولکس واگن T-Cross 2024 با چراغ های به روز شده، صفحه نمایش لمسی جدید معرفی شد

در آینده، فول،‌واگن با ساخت تج،ات استاندارد چراغ‌های LED غیرتطبیقی، چراغ‌های هالوژنی قدیمی را کنار می‌گذارد. صرف نظر از تریم، تمام طعم های T-Cross دارای این محافظ نقره ای زیر بدنه خواهند بود. مدل پایه دارای آلیاژهای 16 اینچی خواهد بود در حالی که مدل های شیک تر دارای یک مجموعه 17 اینچی بزرگتر هستند.

با حرکت در عقب، یک موتیف X روی چراغ‌های عقب اعمال شده است و اینها نیز در وسط به هم می‌رسند. از آنجایی که ما در عقب هستیم، باید به این کراس اوور کوچک اشاره کنیم که به لطف یک میله کشش قوی تر که می تواند 75 کیلوگرم (165 پوند) یا 20 کیلوگرم (44 پوند) بیشتر از قبل را تحمل کند، می تواند اقلام سنگین تری را حمل کند. علاوه بر این، مجموع وزن مجاز در یک حامل دوچرخه افزایش یافته است، که شنیدن آن با توجه به سنگینی دوچرخه های الکترونیکی خوب است.

مردم ولفسبورگ ادعا می‌کنند که با تغییر دادن داشبورد با لایه‌های نرم، کیفیت درک شده را بهبود بخشیده‌اند، در حالی که مدل‌های T-Cross با مشخصات بالاتر دارای دوخت تزئینی هستند. ظرفیت بار برای یک وسیله نقلیه با این اندازه بیش از حد من، است و بسته به موقعیت نیمکت عقب (140 میلی متر یا 5.5 اینچ می لغزد) از 385 تا 455 لیتر (13.6 تا 16 فوت مکعب) متغیر است. صندلی های عقب 60:40 را تا کنید و حجم آن به 1281 لیتر (45.2 فوت مکعب) می رسد. برای کارایی بیشتر، صندلی سرنشین جلو نیز قابل تا شدن است، اما فقط در خودروهای فرمان چپ.

فول،‌واگن در پاییز امسال پذیرش سفارش‌ها را آغاز می‌کند و قصد دارد تحویل آن را در سه ماهه اول سال 2024 آغاز کند. در همین حال، مدل مشابه اشکودا کامیک نیز اوا، امسال به فروش می‌رسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/675170/2024-vw-t-cross-debut/

وقتی صحبت از صفحه نمایش شد، کنسول مرکزی دارای یک صفحه نمایش مستقل با قطر 8 اینچی در ساخت های ارزان تر T-Cross یا تنظیم 9.2 اینچی در صورت استفاده از تنظیمات گران تر است. فول،‌واگن می‌گوید که سیستم اطلاعات سرگرمی از جدیدترین سخت‌افزار و نرم‌افزار استفاده می‌کند. برای نسخه های دارای کنترل تهویه مطبوع خودکار، کنترل های لمسی و لغزنده روشن وجود دارد.

فیس لیفت فول، واگن تی کراس 2024

فیس لیفت فول، واگن تی کراس 2024

در اینجا تریم پرچمدار R-Line با رنگ جامد جدید G، Yellow مشاهده می شود که در کنار دو رنگ جدید متالیک ارائه می شود: Clear Blue و Kings Red. تغییرات از ،مت جلویی شروع می‌شود، جایی که T-Cross 2024 دارای چراغ‌های LED ماتریسی به‌،وان استاندارد در مدل‌های Style و R-Line و اختیاری در نوع کمتر Life است. اینها به صورت بصری از طریق یک نوار نوری در کنار نشان VW به هم متصل می شوند.

30 ع، ها

خط موتور شامل مظنونین معمولی است که با 1.0 TSI شروع می شود. آسیاب سه سیلندر توربوشارژ با 95 ، بخار (70 کیلووات) یا 116 ، بخار (86 کیلووات) در دسترس است. اولی با یک جعبه دنده پنج سرعته دستی کار می کند در حالی که دومی دارای گیر،س شش سرعته یا اختیاری هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه است. موتور بزرگتر 1.5 لیتری چهار سیلندر که دقیقاً با DSG موجود است، 150 ، بخار قدرت دارد. هر سه واحد نیرو را منحصراً به چرخ‌های جلو می‌فرستند، همانطور که در مورد تمام مدل‌های گروه فول،‌واگن سوار بر پلت‌فرم MQB A0 صدق می‌کند.

فیس لیفت فول، واگن تی کراس 2024

ما استدلال می کنیم که T-Cross یک موفقیت بی سر و صدا برای فول، واگن بوده است، زیرا اگرچه کراس اوور ساب کامپکت چندان مورد توجه قرار نگرفته است، اما 1.2 میلیون دستگاه تحویل داده شده است. در واقع، در حال حاضر برای کل سال فروخته شده است، حتی اگر ما به تازگی وارد جولای شده ایم. تقریباً چهار سال پس از عرضه، شاسی‌بلند جایگزین پولو در حال دریافت به‌روزرس، در اواسط چرخه است تا در بخش بسیار چالش برانگیزی تازه بماند.

اگرچه از نظر فنی یک فیس لیفت است، اما T-Cross 2024 پس از تغییر شکل سپرها، 27 میلی متر (یک اینچ) طول، تر از مدل قبلی خود است. اکنون اندازه آن 4135 میلی متر (162.8 اینچ) است و با فاصله بین دو محور نسبتاً سخاوتمندانه 2563 میلی متر (101 اینچ) عرضه می شود. در مورد فضای داخلی، همه نسخه‌ها اکنون با یک دسته ابزار دیجیتال، بسته به سطح تریم، 8 یا 10 اینچ دارند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.