در مورد S، موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربو را از دست خواهد داد تا جا برای یک موتور 4.0 لیتری V8 نیز با یک جفت توربو ایجاد شود. قدرت 468 ، بخار و 442 پوند فوت (600 نیوتن متر) را در این برنامه توسعه می دهد، که یک ارتقای سالم 34 ، بخار و 36 پوند فوت (49 نیوتن متر) نسبت به کاین S قدیمی با موتور V6 است.
در مورد مدل های هیب، پلاگین، همگی یک بسته باتری بزرگتر (از 17.9 تا 25.9 کیلووات ساعت) برای افزایش برد EV دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، کاین برقیشده با یک شارژر داخلی ۱۱ کیلوواتی نیز عرضه میشود تا باتری را سریعتر پر کند. E-Hybrid دارای 463 ، بخار و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) خواهد بود که نشان دهنده 8 ، بخار بیشتر اما 37 پوند فوت (50 نیوتن متر) گشتاور کمتر است.
10 ع، ها
برای خودرویی که در آگوست 2017 رونمایی شد، انتظار دارید که خودروساز روی نسل بعدی کار کند. با این حال، این مورد در اینجا صادق نیست زیرا پورشه برای سال 2024 به کاین تغییر چهره داده است، به این م،ی که نسل سوم SUV لو، برای چند سال دیگر باقی خواهد ماند. این تعجب آور نیست زیرا نسخه فعلی با 95604 دستگاه پرفروش ترین محصول شرکت در سال گذشته بود و نزدیک به 9000 دستگاه از Macan کوچکتر و ارزان تر فروش داشت.
کاین 2024 قبل از عرضه بهار تایید شده خود، در ع،ها و ویدئویی رسمی به نمایش گذاشته میشود. ما شاهد آزمایش نمونه های اولیه در شرایط سخت در سراسر جهان هستیم تا “یکی از گسترده ترین ارتقاء محصول در تاریخ پورشه” را نهایی کنیم. در واقع، کار سرمایه گذاری شده در این فیس لیفت با تلاش های تحقیق و توسعه مورد نیاز برای یک خودروی نسل بعدی قابل مقایسه است. نوآوری های مهم عبارتند از شاسی نیمه فعال، چراغ های جلو HD-Matrix LED و سیستم تعلیق بادی دو محفظه ای که دارای کنترل تراکم و برگشت برای دمپرها است.
216 ع، ها
بهروزرس، میان چرخه، سپرها، کاپوت، گلگیرها و چراغها را بههمراه رنگهای تازه و طرح چرخها به ارمغان میآورد. در داخل، کاین 2024 دارای یک خوشه ابزار دیجیتال 12.6 اینچی خمیده و یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی با استفاده از آ،ین فناوری اطلاعات سرگرمی وام گرفته شده از 911 و Taycan است. با هزینه اضافی، مشتریان می توانند صفحه نمایش 10.9 اینچی تعبیه شده در داشبورد سمت سرنشین را سفارش دهند. کنترلهای دیجیتال تهویه هوا و یک دکمه بزرگتر استارت/ایست، تغییرات را تکمیل میکنند.
پورشه قصد دارد چهار مدل کاین را با پیشرانه هیب، بفروشد، از جمله یک مدل برای چین با موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ کوچکتر به جای 3.0 لیتری V6. یک توربو S E-Hybrid جدید با قدرت کل پوچ عرضه می شود.
پورشه قصد دارد در ماه آوریل از کاین کاملاً اصلاح شده رونمایی کند.
منبع: https://www.motor1.com/news/651429/2024-porsche-cayenne-facelift-teaser/
نمونه های اولیه بیش از چهار میلیون کیلومتر (نزدیک به 2.5 میلیون مایل) آزمایش در چهار قاره مختلف انباشته شده اند. برخی از مایل ها در سرمای شدید در نزدیکی دایره قطب شمال انجام شد در حالی که آزمایش خارج از جاده در اسپ،ا انجام شد. مکان های دیگر شامل ایالات متحده و تپه های شنی مراکش بود. پورشه میداند که مالکان بعید است کاینهای خود را از مسیر مغلوب خارج کنند، اما از آنها میخواهد که بدانند در صورت ایجاد فرصت، این SUV میتواند زمینهای ناهموار را تحمل کند.
در جاهای دیگر، پرچمدار توربو GT تنها یک کاین کوپه باقی خواهد ماند و 20 پونی با قدرت 651 ، بخار به دست خواهد آورد. رقم عظیم گشتاور 627 پوند فوت (850 نیوتن متر) در حال انتقال است. مهندسان پورشه علاوه بر است،اج قدرت بیشتر، تغییراتی در سیستم تعلیق نیز ایجاد کرده اند.
پیشنمایش جدید به جزئیات جزئیات فنی نمیپردازد، اما یک رویداد اولیه درایو اول به ما اجازه داد تا در مورد تغییراتی که در کاین 2024 پیش میآید مطلع شویم. مدل پایه با 3.0 لیتری V6 توربوشارژ 14 ، بخار قدرت و 37 پوند فوت (50 نیوتن متر) گشتاور برای مجموع 349 ، بخار قدرت و 369 پوند فوت (502 نیوتن متر) به دست می آورد.