لامبورگینی طلایی اوروس اثر منصوری رویاهای شما را خالی از سکنه خواهد کرد

بدیهی است، به جز بخش‌های نامحدود اتوبان آلمان، و همچنین تعداد انگشت شماری از جاده‌های بدون محدودیت سرعت و چند مسیر مسابقه در جهان، دستیابی به این نوع سرعت در هیچ جای دیگری غیرممکن است، اما نویدبخش خوبی است. بازی ترامپهای برتر

طلایی Mansory Venatus - Lamborghini Urus

با این حال، منصوری می تواند این ارقام را برای ،، که فکر می کنند یک SUV 4700 پوندی باید به سرعت یک سنجاب روی استروئیدها باشد، با قدرت ،وجی به 900 ، بخار و گشتاور تا 811 پوند فوت (1100 نیوتن متر) بهبود بخشد. حدا،ر سرعت بالاتر از 200 مایل در ساعت (323 کیلومتر در ساعت).

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در این مورد بد،م، بنابراین پس از مرور گا،ی ع، بالا، به بخش نظرات زیر بروید تا نظرات خود را به ما ارائه دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/674728/gold-lamborghini-urus-mansory-venatus/

این SUV عملکرد اصلاح شده آلم، با چرخ های 24 اینچی FD.15 کاملا فورج شده با ابعاد 10 در 24 اینچ در جلو و 12.5 در 24 اینچ در عقب، دارای فضای داخلی چرمی سفید است که مورد علاقه همه به جز والدین کودکان ،دسال خواهد بود.

با این اوصاف، آ،ین ساخته‌اش فرقی نمی‌کند و مطمئناً هنگام رفتن به جاده در یک شهر شلوغ، سرهای زیادی را برمی‌گرداند، اگرچه مطمئن نیستم که همه حرف‌های خیلی خوبی در مورد آن بزنند.

در حالت انبار، لامبورگینی اوروس از یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 بنزین سوز بهره می برد که قدرت تحسین برانگیزی 657 ، بخار و گشتاور 627 پوند فوت (850 نیوتن متر) ایجاد می کند که شتاب 0 تا 60 مایل در هر را امکان پذیر می کند. ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) در 3.3 ث،ه برای نوع پایه S و در 3.1 ث،ه برای نسخه Performante.

SUV فوق‌العاده‌ای که می‌تو،د در گا،ی ع، تعبیه‌شده در زیر ببینید، Mansory Venatus نامیده می‌شود که بر اساس لامبورگینی Urus بسیار سریع است و رنگ طلایی در چهره شما را به رخ می‌کشد که یادآور رنگ Bronzo Zenas این خودروساز ایتالیایی است.

10 ع، ها

شرکت تیونینگ آلم، Mansory در بین علاقه مندان به خودرو به ،وان خالق کیت های بدنه بسیار بحث برانگیز برای انواع خودروهای گران قیمت مانند رو،رویس کولینان، پورشه کاین و حتی فراری F12 شناخته می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.