یک ماه از زم، که لامبورگینی هوراکان استراتو (Huracan Sterrato) را به بازار عرضه کرد، میگذرد. قرار است تولید در ماه فوریه آغاز شود و یک ویدیوی جدید از کانال یوتیوب Varryx سه نمونه از خودروی جدید را در جاده ها نشان می دهد.
اولین نمونه یک نمونه نقره ای مات است که با قوس های گلگیر خا،تری تیره و رکاب های جانبی بسیار ساده به نظر می رسد. به نظر می رسد در این پوشش کمی ضعیف است، اما دومین استراتو بسیار قانع کننده تر است. بیرونی طلایی با لهجههای قرمز و مشکی روی کاپوت، سقف و درها میپوشد. استراتو نهایی یکی دیگر از نمونه های خا،تری است، اما قوس ها و جلو در یک پوشش سفید محافظ پوشانده شده است.

50 ع، ها
لامبورگینی قصد دارد تولید استراتو را به 1499 دستگاه برای کل جهان محدود کند. بزرگترین ارتقای آن در مقایسه با هوراکان اوو، سیستم تعلیق 1.7 اینچی است. این فاصله از زمین را افزایش می دهد و امکان سفر بیشتر سیستم تعلیق را فراهم می کند. زیره های اصلاح شده خودرو نیز مسیر جلو و عقب را به ترتیب 1.2 و 1.3 اینچ کشیده است. چرخهای نوزده اینچی که در ،تیکهای بریجستون دوئ، AT002 پیچیده شدهاند، در گوشهها قرار دارند.
نیروبخش هوراکان خشن موتور 5.2 لیتری V10 این شرکت است. این موتور 602 ، بخار (449 کیلووات) و 413 پوند فوت (560 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که لامبورگینی آن را از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه ارسال می کند. استراتو می تواند در 3.4 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. حدا،ر سرعت آن 162 مایل در ساعت (260) است.
خودروساز Sant’Agata زیبایی بصری خودرو را با انتقال ورودی هوا به پشت سقف ارتقا داد تا از جذب هوای غبارآلود جلوگیری شود. لامبورگینی همچنین چراغهای کمکی را روی سپر جلو اضافه کرده و ابزارهای متمرکز خارج از جاده را در کابین نصب کرده است.
لامبورگینی هنوز قیمت استراتو را اعلام نکرده است، اما انتظار داریم این اطلاعات به زمان آغاز تولید نزدیکتر باشد. داشتن یک لامبورگینی پرسرعت که یک کراس اوور نیست، دنیوی به نظر می رسد، اما این خودروساز تنها ،ی نیست که سیستم تعلیق بلند شده را به محصولات کم شیار خود اضافه می کند. پورشه 911 داکار را درست چند روز قبل از روکش استراتو معرفی کرد. چه روزگاری برای زنده بودن
منبع: https://www.motor1.com/news/628761/lamborghini-huracan-sterrato-on-road/