لامبورگینی هوراکان جانشین موسیقی متن موتور را در اولین ویدیوی جاسوسی پخش می کند

12 ع، ها

نسل بعدی هوراکان شباهت‌های ظاهری با Revuelto دارد، اما حداقل است. این دو مدل سپر جلو مشابهی دارند و هر دو دارای دیفیوزرهای عظیمی هستند که پشت چرخ‌های عقب را نمایان می‌کند و ظاهری تهاجمی به ابرخودروها می‌دهد. با این حال، اینجاست که شباهت ها متوقف می شود.

خودروی آزمایشی لامبورگینی ممکن است سعی کند استایل خود را با استتار پنهان کند، اما این شرکت نمی تواند همه چیز را پنهان کند. جایگزین هوراکان مانند یک ابرخودروی من، با تمام زوایای من، به نظر می رسد، حتی اگر خودروساز بخواهد با بر،ب ها چشمان ما را فریب دهد.

ع، جاسوسی نمای عقب تعویض لامبورگینی هوراکان

این خودروی استتار شده دارای چراغ‌های جلوی باریکی است که بالای دهانه‌های بزرگ رادیاتور در سپر قرار دارند. در پشت، یک نوک اگزوز شش ضلعی تکی از مرکز دارد و چراغ‌های عقب با بر،ب پنهان شده است.

اگر می‌خواهید یکی از آ،ین مدل‌های لامبورگینی هوراکان موجود را ب،ید، در حال حاضر شانسی ندارید. این خودروساز در ماه مه اعلام کرد که باقی مانده تولید خود را فروخته است و این مدل را در سال 2024 متوقف خواهد کرد. ما انتظار داریم که در اوا، سال آینده شاهد ش،تن روکش جانشین آن و عرضه در اوایل سال 2025 باشیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/677045/lamborghini-huracan-successor-engine-soundtrack-spy-video/

لامبورگینی در تلاش است تا خط تولید خود را تا پایان سال 2024 برقی کند. اوروس پرفورمانته در آگوست گذشته با قدرت 666 ، بخار زیر کاپوت موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو خود معرفی شد، اما هنوز برقی نشده است. Revuelto دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 و سه موتور الکتریکی است و قدرت 1001 ، بخاری را تولید می کند، اما در هوراکان نباید انتظار زیادی داشته باشیم. مدل فعلی 631 ، بخار از موتور V10 خود تولید می کند و اگر برقی ، آن باعث افزایش قدرت جانشین آن شود، تعجب نخواهیم کرد.

لامبورگینی خط تولید خود را الکتریکی می کند. ابرخودرویی که قرار است جایگزین هوراکان شود، از ساختار هیب، مانند Revuelto بهره خواهد برد. با این حال، مشخص نیست که لامبورگینی چه چیزی را در جانشین هوراکان نصب خواهد کرد. در حالی که یک ویدیوی جاسوسی جدید، اگزوز کوپه را به تصویر می‌کشد، تشخیص اینکه چه نوع پیشرانه‌ای باعث ایجاد صدا می‌شود، دشوار است.

جزئیات دیگر در مورد موتور همچنان یک راز باقی مانده است. ظاهراً این شرکت قصد دارد موتور الکتریکی را بین موتور و گیر،س قرار دهد و به این ابرخودروی چهار چرخ متحرک یک تقویت الکتریکی و مقداری پیشرانه بدون احتراق بدهد. لامبورگینی قبلاً فاش کرده بود که از گیر،س جدید دوکلاچه و هشت سرعته اتوماتیک رووئلتو در جانشین هوراکان استفاده خواهد کرد.

سال گذشته، روون موهر، مدیر عامل لامبورگینی گفت که پیگیری هوراکان بین 6 تا 12 سیلندر خواهد داشت. با این حال، گزارش بعدی ادعا کرد که این خودروساز موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی خودروی فعلی را کنار گذاشته و از یک V8 توربوشارژ دوقلو مشابه آنچه در اوروس است استفاده می‌کند. این ویدئو بسیار پر سر و صدا است که نمی توان شنید که وسیله نقلیه آزمایشی دارای 8 یا 10 سیلندر است، اما به نظر می رسد که صدایی خشن و غلیظ دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.