این اطلاعیه در رسانه های اجتماعی تنها یک روز پس از آن منتشر شد که لامبورگینی دسته ابزار دیجیتال و فرمان LB744 را به نمایش گذاشت. به شما یادآوری می کنیم که این ابرخودرو دارای حالت تمام چرخ متحرک الکتریکی خواهد بود که در این صورت قدرت تنها به 180 ، بخار محدود می شود. برای دسترسی به 1000 ، بخار کامل موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی و سه موتور الکتریکی، رانندگان باید حالت Corsa را فعال کنند.
این موتور دوازده سیلندر از آونتادور خارج نخواهد شد زیرا یک پیشرفت کاملاً جدید خواهد بود. وزن آن 37 پوند (17 کیلوگرم) کمتر از V12 قدیمی خواهد بود و وزن آن را روی 481 پوند (218 کیلوگرم) قرار دهید. ICE برای 813 ، بخار قدرت در 9250 دور در دقیقه و 535 پوند فوت (725 نیوتن متر) گشتاور در 6750 دور در دقیقه خوب خواهد بود. این خودرو ،وجی خود را از طریق گیر،س اتوماتیک دوکلاچه هشت سرعته جدید لامبورگینی در اوا، سال آینده در جایگزین هوراکان به جاده ها ارسال خواهد کرد.
سایر حقایق شناخته شده در مورد LB744 عبارتند از: نسبت فرمان کاهش یافته (-10 درصد نسبت به آونتادور اولتیما)، فرمان چرخ های عقب و میله های ضد رول سفت تر (+11 درصد در جلو و +50 درصد در عقب). آن DCT در پشت موتور V12 قرار می گیرد تا در تونل انتقال برای باتری لیتیوم یون جا باز کند.
پیشرانه برقی باعث کاهش CO می شود2 انتشار 30 درصد در مقایسه با Aventador Ultimae. برای جبران وزن اضافه شده توسط راه اندازی PHEV، ، خشمگین جدید دارای مونوکوک فیبر کربنی متفاوت (موسوم به “مونوفزلاژ”) است که 10 درصد وزن کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. در عین حال، 25 درصد سفت تر است. لامبورگینی جزئیاتی در مورد وزن محدود اعلام نکرده است، اما می د،م که 44 درصد در جلو و 56 درصد در عقب توزیع شده است.
،تیکهای سفارشی جدید بریجستون پوتنزا اسپورت چهار درصد پهنتر در جلو هستند، جایی که لامبورگینی ترمزهای بزرگتری را نصب میکند: دیسکهای 410x38mm به جای دیسکهای 400x38mm Ultimae و ده پیستون به جای شش پیستون. دیسک های عقب نیز بزرگتر هستند، در 390×32 میلی متر در مقابل 380x38mm.
لامبورگینی آونتادور را در 28 فوریه 2011 معرفی کرد و تقریباً آماده ارائه جانشین مورد انتظار خود است. این ابرخودروی پلاگین هیب، V12 که کمی بیش از 12 سال پس از LP700-4 به بازار میآید، در حال حاضر با نام رمز LB744 شناخته میشود، یک هفته از امروز پوشش خواهد داد. در 29 مارس ساعت 10 صبح به وقت شرقی (7 بعدازظهر CEST یا 5 بعد از ظهر به وقت گرینویچ)، در نهایت از اولین PHEV سنت آگاتا بولونیز خارج خواهد شد.
LB744 اولین مدل از سه PHEV لامبورگینی خواهد بود زیرا شاسی بلند Urus و جانشین هوراکان هر دو در سال 2024 پورت شارژ خواهند داشت.
منبع: https://www.motor1.com/news/658463/lamborghini-lb744-debut-date-announced/
5 ع، ها
در داخل تونل مرکزی یک باتری 3.8 کیلووات ساعتی قرار دارد که می تواند توسط V12 در 6 دقیقه یا از طریق درگاه شارژ در 30 دقیقه با 7 کیلووات شارژ شود. LB744 همچنین دارای ترمز احیا کننده برای ارسال انرژی است که در غیر این صورت به باتری تلف می شود. لامبورگینی میگوید با شارژ کامل، این ابرخودرو میتواند بیش از 10 کیلومتر را بدون مصرف بنزین طی کند.