طبق گزارش یادآوری ایمنی اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA)، فراری کشف کرد که لوله اتصال م،ن سوخت آلومینیومی ممکن است به طور ناخواسته با پوشش محافظ باتری ولتاژ بالا که از الیاف شیشه و فولاد inox ساخته شده است، تماس بگیرد. این بد است زیرا آلومینیوم و فولاد می توانند واکنش شیمیایی داشته باشند و باعث ایجاد خوردگی شده و منجر به نشت سوخت شود که خطر آتش سوزی در 296 GTB و 296 GTS را افزایش می دهد.
فراری به دارندگان 296 GTB و 296 GTS هیب، دستور می دهد که خودروهای خود را رانندگی نکنند. این خودروساز فراخو، برای این مدل صادر کرده است زیرا متوجه شده است که ممکن است نشت احتمالی در لوله اتصال م،ن سوخت ایجاد شود. فراخوان 425 خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد.
فراری این مشکل را با جایگزین ، لوله اتصال م،ن سوخت فعلی با لوله ای که دارای پوشش محافظ ،تیکی ضد خوردگی است، تعمیر خواهد کرد. این یک تعمیر رایگان است و فراری در تاریخ 7 ژوئیه یا قبل از آن یک نامه اخطاری به مالکان خودروهای آسیب دیده ارسال می کند. به مالکان دستور می دهد تا با فروشنده فراری خود تماس بگیرند تا تعمیر را برنامه ریزی کنند و “از آنها بخواهند از وسایل نقلیه خود استفاده نکنند.”
به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

18 ع، ها
در اوایل سال جاری، فراری SF90 Stradale را به دلیل مشکل کیسه هوا که میتواند با صندلی ایمنی کودک نصب شده تداخل داشته باشد، فراخواند. در حین تصادف، کیسه هوا می تواند روی صندلی کودک ضربه بزند که با استانداردهای ایمنی خودروهای فدرال مطابقت ندارد. با این حال، فراخوان بسیار کمتر از فراخوان 296 بود و تنها 13 خودرو را تحت تأثیر قرار داد.
منبع: https://www.motor1.com/news/667059/ferrari-296-not-drive-fuel-leak/
این شرکت اعلام کرد هیچ گزارشی مبنی بر تصادف، جراحت، نشت سوخت یا مرگ و میر مرتبط با این مشکل احتمالی دریافت نکرده است. اسناد به اشتراک گذاشته شده توسط NHTSA نشان می دهد که این خودروساز همچنین تا زم، که وسایل نقلیه در نمایندگی های خود تعمیر شوند، توقف فروش این مدل را صادر کرده است. فراری قبلاً 296 دستگاه در حال تولید را با آستین محافظ جدید نصب کرده است که از 20 آوریل آغاز شد.
فراری اولین بار در 12 آوریل در جریان بازرسی پیش از تحویل در چین که متوجه خوردگی و نشت سوخت شد، از این مشکل بالقوه مطلع شد. فراری سپس ،ابی مشابهی را در لوله اتصال خودروی دیگر مشاهده کرد. خودروساز این موضوع را بررسی کرد و متوجه شد که یک نقص طراحی اجازه تماس ناخواسته بین لوله و پوشش محافظ را می دهد.