صاحبان خودروهای عضل، آمریکایی معمولاً با خودروهای اسپورت اروپایی همدلی ندارند، زیرا می بینند که چگونه خودروسازان در قاره کهن به ندرت چیزی را ارائه می دهند که بتواند با ارقام ، بخار و قیمت من، خودروهای عضل، ساخت ایالات متحده برابری کند.
اما چگونه با رانندگی با ماشین عضل، مقایسه می شود؟ خب، همانطور که در این ویدیو آمده است، برای مالک واقعی سخت بود که از رانندگی پورشه هیجان زده شود، اما پس از گذراندن مدتی پشت فرمان خودروی اسپورت ساخت آلمان، این تجربه حتی با گیر،س اتوماتیک شبیه به هیچ چیز دیگری نبود. .
قیمت آن در سال 2008، 114,035 دلار بود، زم، که جدید بود و دارای چند قطعه است که آن را از بقیه افراد 997 متمایز می کند، مانند چراغ های عقب قرمز رنگی، پکیج اسپورت کرونو، و فضای داخلی کاملا چرمی ساند بژ.
با این حال، همانطور که ویدیوی تعبیه شده در بالا نشان می دهد، هنگام ،ید یک خودروی دست دوم مانند پورشه 911، نظرات می تواند تغییر کند.
نسل 997 پورشه 911 که در سال 2004 عرضه شد، پس از نسل بحث برانگیز 996 که برای اولین بار در کوپه دو در نمادین خنک کننده آب را معرفی کرد، عرضه شد. 997 که تا سال 2013 در کارخانه این شرکت در اشتوتگارت ساخته می شد، در پیکربندی های متعددی از جمله نسخه های اصلی Carrera، Targa، Turbo، GT2 و GT3 در دسترس بود.
منتشر شده در گیر،س گیک کانال یوتیوب، همان کانالی که بررسی 40000 مایلی یک جیپ ر،ر را به ما ارائه کرد، تولید تقریباً هشت دقیقهای آن یک پورشه 911 تارگا 4S 2008 بسیار خوشنظر را به نمایش میگذارد.
به عبارت دیگر، این یک مدل 997 نسل است که دارای سیستم چهار چرخ محرک و یک موتور 3.8 لیتری شش تخت در عقب است که 355 ، بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این نمونه قرمز خاص دارای گیر،س اتوماتیک تیپترونیک است که مالک آن چندان از آن راضی نبوده است، اما همانطور که او می گوید، در ،ید دست دوم نمی توان خیلی سختگیرانه برخورد کرد، به خصوص که این نمونه خاص در وضعیت سالمی است.
مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در مورد ویدیوی تعبیه شده در بالا بد،م، بنابراین پس از تماشای آن، به بخش نظرات در زیر بروید تا نظرات خود را به ما بگویید.