مدل های جدید مرسدس-AMG GLC با قدرت هیبریدی داغ، تا 671 اسب بخار معرفی شدند
مرسدس-AMG GLC 43 SUV 2024 ابتدا به فروش می رسد و اوایل سال آینده وارد نمایندگی های ایالات متحده می شود. خبری از قیمت گذاری نیست مرسدس-AMG GLC 63 SE Performance به ،وان یک مدل 2025 به فروش می رسد، به این م،ی که تا اوا، سال 2024 در نمایندگی های ایالات متحده نشان داده نخواهد شد. در مورد قیمت مدل 63 نیز صحبتی وجود ندارد.
همان سیستم MBUX موجود در GLC پایه به مدل های AMG نیز منتقل می شود – اما اکنون با ویژگی های خاص AMG. دسته ابزار، نمایشگر مرکزی و هدآپ نمایش اختیاری دارای گرافیک ویژه AMG هستند، با یک AMG Track Pace که در سیستم اطلاعات سرگرمی برای ثبت اطلاعات تعبیه شده است.
به سرعت 60 مایل در ساعت، GLC63 SE Performance فقط 3.4 ث،ه طول می کشد. حدا،ر سرعت به صورت الکترونیکی به 171 مایل در ساعت محدود شده است. و مانند GLC43، 63 از همان گیر،س 9 سرعته چند کلاچه استفاده می کند و دارای استاندارد چهار چرخ متحرک 4Matic است. اما سیستم +4Matic در 63 کاملاً متغیر است، به این م،ی که می تواند تا 100 درصد نیروی موجود را به چرخ های عقب ارسال کند.
پس از معرفی مرسدس GLC جدید و GLC کوپه، امروز این خودروساز آلم، نسخه های AMG این دو شاسی بلند را عرضه می کند. مرسدس-AMG GLC43 2024 و عملکرد مرسدس-AMG GLC63 SE 2025 – نفس عمیق – دو تا از قوی ترین تکرارهای GLC تا به امروز هستند.
فضای داخلی بسیار بهبود یافته است، با کابین استاندارد MB-tex و میکروفایبر یا گزینه ای از چرم کامل Nappa با لوگوی برجسته AMG در پشت سری های جلو. ،یدار، که به دنبال چیزی حتی اسپرت تر هستند می توانند صندلی های پرفورمنس را انتخاب کنند.
اما حرکت به سمت GLC63 SE Performance (همانطور که در GLC فعلی، مدل 53 وجود ندارد) یک V8 برای شما به ارمغان نمی آورد. در عوض، یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با یک موتور الکتریکی در عقب کار می کند تا 671 ، بخار قدرت و 752 پوند فوت گشتاور تولید کند. این موتور توربوشارژ به تنهایی 469 ، بخار قدرت و 402 پوند فوت تولید می کند که آن را به قوی ترین چهار سیلندر جهان تبدیل می کند. موتور الکتریکی 201 ، بخار تولید می کند.
ارتقای بصری بین این دو مدل AMG و همتایان بنز استاندارد آنها باید آشکار باشد. جلوپنجره منحصر به فرد با لت های عمودی بزرگترین تمایز است، در حالی که ورودی های هوای بزرگتر و لهجه های کرومی بیشتر ،مت جلوی هر دوی این خودروها را پر کرده است. در ،مت عقب، GLC 43 دارای لوله اگزوز دوقلوی گرد است در حالی که GLC 63 ظاهر ذوزنقه ای را انتخاب می کند.
GLC43 «پایه» AMG گروه باقی میماند و یک موتور 2 لیتری توربوشارژ را با یک ژنراتور استارت یکپارچه ،یب میکند تا 416 ، بخار قدرت تولید کند. همچنین 13 ، بخار اضافی از طریق ژنراتور استارت در سرعت های پایین تر در دسترس است.
این پیشرانه هیب، ملایم با یک گیر،س 9 سرعته چند کلاچه و 4Matic چهار چرخ متحرک جفت می شود. همانند سایر مدلهای AMG مانند E63، گیر،س S،d،ft MCT دارای یک کلاچ راهاندازی مرطوب – جایگزین مبدل گشتاور – است که هم عملکرد نرمتر در سرعت پایین و هم پاسخ بهتر دریچه گاز کامل را ارائه میدهد. علاوه بر این، GLC 43 به ،وان بخشی از سیستم AMG Ride Control از فرمان محور عقب و سیستم تعلیق بادی استاندارد با میرایی تطبیقی برخوردار است.
توسط Karl Benz
Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.